15 τρόποι που βελτιώνουν ή μειώνουν το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών

Μαΐ 5, 2016 | Πωλήσεις, Συμβουλές

Το προσωπικό σας μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχετε στους  πελάτες σας όταν:

  • Χαμογελάει όταν έρχεται σε επαφή με τους πελάτες ακόμα κι όταν μιλάει στο τηλέφωνο μαζί τους.
  • Είναι φιλικό μαζί τους.
  • Είναι πάντα ευγενικό.
  • Ακούει προσεκτικά αυτά που έχουν να του πουν.
  • Κρατάει τις ανάλογες σημειώσεις.
  • Σέβεται τον χρόνο τους.
  • Είναι αξιόπιστο σε αυτά που λέει.
  • Είναι σε θέση να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις τους.
  • Παρέχει άμεσες λύσεις στα προβλήματά τους.
  • Κάνει follow up για να διαπιστώσει αν είναι ικανοποιημένοι από το προϊόν ή την υπηρεσία που αγόρασαν.
  • Παραδίδει περισσότερα από αυτά που αναμένει ο πελάτης.
  • Επικοινωνεί ξεκάθαρα και με απλή ορολογία μαζί τους.
  • Αναλαμβάνει την ευθύνη για κάτι που δεν έγινε σωστά από την επιχείρησή σας.
  • Διορθώνει άμεσα κακούς χειρισμούς που έγιναν από την επιχείρησή σας.
  • Κάνει ό,τι χρειάζεται ώστε να ξαναγοράσουν από εσάς.

Μειώνετε το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών σας όταν το προσωπικό σας:

  • Δεν τους εξυπηρετεί με χαμόγελο.
  • Δεν είναι ευγενικό μαζί τους.
  • Τους αγνοεί.
  • Καθυστερεί να τους εξυπηρετήσει.
  • Είναι αργό στις κινήσεις του και δείχνει να δυσανασχετεί.
  • Αντιμετωπίζει τους πελάτες σαν βάρος.
  • Καθυστερεί να απαντήσει σε κάποια ερώτηση ή αίτημά τους.
  • Εκνευρίζεται και τσακώνεται μαζί τους.
  • Δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για τις πράξεις που έχει κάνει.
  • Δεν απαντάει στο τηλέφωνο άμεσα.
  • Κάνει καλύτερες προσφορές σε νέους πελάτες απ’ ότι στους παλιούς.
  • Αναγκάζει τους πελάτες σας να μιλάνε με πολλά άτομα για να λύσουν ένα πρόβλημά τους.
  • Δεν αναγνωρίζει ότι είναι πελάτες σας για πολύ καιρό.
  • Δεν γνωρίζει τι προϊόν ή υπηρεσία έχουν ήδη αγοράσει ώστε να τους προτείνει κάτι καινούριο.
  • Δεν έχει αρμοδιότητα να επιλύει προβλήματα.

Θέλετε να μάθετε τι σκέφτεστε για το επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχετε στους πελάτες σας; Μετρήστε εύκολα τον ποιοτικό έλεγχο της επιχείρησής σας εδώ.


Θέλετε να δημιουργήσουμε ένα σεμινάριο για τις ανάγκες τις επιχείρησής σας;

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Ενδοεταιρική εκπαίδευση Τεχνολογίας Μελέτης | Alianthos Garden

Η τεχνολογία μελέτης είναι το σπουδαιότερο εφόδιο που έχω προσφέρει στον εαυτό μου. Επιτέλους, στα 50 μου χρόνια ανακάλυψα ότι υπάρχει τρόπος να...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Alianthos Garden

Γράφοντας σε χαρτί τα θετικά μου και τα αρνητικά μου σημεία ανακάλυψα ότι μόνο γράφοντας κατανοείς πόσα και ποια είναι. Με το θέμα κοινωνικά και...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Tsakalidis Labs

Η εκπαίδευση λειτούργησε σωστά ως προς την ενημέρωση πάνω στη συνεργασία και στα συναισθήματα καθώς και τη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ εμού και...

Μάνος Β.

Το πρόγραμμα συμβούλευσης της Business Coaching Lab με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησής μου, τον τρόπο και τα βήματα με...

Μάκης Μ.

Αγαπητέ Σέργιε, με τις ακόλουθες γραμμές θα ήθελα, παρόλο το νεαρό της γνωριμίας και συνεργασίας μας, να σε ευχαριστήσω με πραγματική ειλικρίνεια...