15 τρόποι που βελτιώνουν ή μειώνουν το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών

Μάι 5, 2016 | Πωλήσεις, Συμβουλές

Το προσωπικό σας μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχετε στους  πελάτες σας όταν:

  • Χαμογελάει όταν έρχεται σε επαφή με τους πελάτες ακόμα κι όταν μιλάει στο τηλέφωνο μαζί τους.
  • Είναι φιλικό μαζί τους.
  • Είναι πάντα ευγενικό.
  • Ακούει προσεκτικά αυτά που έχουν να του πουν.
  • Κρατάει τις ανάλογες σημειώσεις.
  • Σέβεται τον χρόνο τους.
  • Είναι αξιόπιστο σε αυτά που λέει.
  • Είναι σε θέση να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις τους.
  • Παρέχει άμεσες λύσεις στα προβλήματά τους.
  • Κάνει follow up για να διαπιστώσει αν είναι ικανοποιημένοι από το προϊόν ή την υπηρεσία που αγόρασαν.
  • Παραδίδει περισσότερα από αυτά που αναμένει ο πελάτης.
  • Επικοινωνεί ξεκάθαρα και με απλή ορολογία μαζί τους.
  • Αναλαμβάνει την ευθύνη για κάτι που δεν έγινε σωστά από την επιχείρησή σας.
  • Διορθώνει άμεσα κακούς χειρισμούς που έγιναν από την επιχείρησή σας.
  • Κάνει ό,τι χρειάζεται ώστε να ξαναγοράσουν από εσάς.

Μειώνετε το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών σας όταν το προσωπικό σας:

  • Δεν τους εξυπηρετεί με χαμόγελο.
  • Δεν είναι ευγενικό μαζί τους.
  • Τους αγνοεί.
  • Καθυστερεί να τους εξυπηρετήσει.
  • Είναι αργό στις κινήσεις του και δείχνει να δυσανασχετεί.
  • Αντιμετωπίζει τους πελάτες σαν βάρος.
  • Καθυστερεί να απαντήσει σε κάποια ερώτηση ή αίτημά τους.
  • Εκνευρίζεται και τσακώνεται μαζί τους.
  • Δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για τις πράξεις που έχει κάνει.
  • Δεν απαντάει στο τηλέφωνο άμεσα.
  • Κάνει καλύτερες προσφορές σε νέους πελάτες απ’ ότι στους παλιούς.
  • Αναγκάζει τους πελάτες σας να μιλάνε με πολλά άτομα για να λύσουν ένα πρόβλημά τους.
  • Δεν αναγνωρίζει ότι είναι πελάτες σας για πολύ καιρό.
  • Δεν γνωρίζει τι προϊόν ή υπηρεσία έχουν ήδη αγοράσει ώστε να τους προτείνει κάτι καινούριο.
  • Δεν έχει αρμοδιότητα να επιλύει προβλήματα.

Θέλετε να μάθετε τι σκέφτεστε για το επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχετε στους πελάτες σας; Μετρήστε εύκολα τον ποιοτικό έλεγχο της επιχείρησής σας εδώ.


    Θέλετε να δημιουργήσουμε ένα σεμινάριο για τις ανάγκες τις επιχείρησής σας;

    Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

    Β.Φ

    Αγαπητή Γιάννα,  Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την πολύτιμη βοήθεια που μου έχεις προσφέρει τα τελευταία χρόνια μέσα από τη...

    Κοντογούρη Ευανθία

    Είχα ατομική συνεδρία με την κυρία Γιάννα Παπαδάκη. Έχει έναν μοναδικό τρόπο να εξηγεί και να σε βοηθά να αντιληφθείς πού έγκειται η λύση στα...

    Γ.Μ.

    Το σεμινάριο με τον Θοδωρή Κακαλέτρη ήταν άκρως εποικοδομητικό. Με βοήθησε στο να γνωρίσω τον τρόπο που θα αντιμετωπίζω πλέον τις καταστάσεις γύρω...

    Δάσκαλος Γιάννης – Geodelta Ο.Ε

    Η συνεργασία μου με τον  σύμβουλο – εκπαιδευτή της Business Coaching Lab, Θοδωρή Κακαλέτρη, για τρεις γεμάτες μέρες, με αφορμή τη βοήθεια που...

    Ενδοεταιρικό σεμινάριο: Alfa Fruits | Οκτώβριος 2023

    Ευχαριστούμε, ήταν πολύ χρήσιμα και βασικά για την αρμονική λειτουργία της επιχείρησης. Ιδιαίτερα ευχάριστο το ότι τα περισσότερα συμβαίνουν ήδη....