15 τρόποι που βελτιώνουν ή μειώνουν το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών

Μάι 5, 2016 | Πωλήσεις, Συμβουλές

Το προσωπικό σας μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχετε στους  πελάτες σας όταν:

  • Χαμογελάει όταν έρχεται σε επαφή με τους πελάτες ακόμα κι όταν μιλάει στο τηλέφωνο μαζί τους.
  • Είναι φιλικό μαζί τους.
  • Είναι πάντα ευγενικό.
  • Ακούει προσεκτικά αυτά που έχουν να του πουν.
  • Κρατάει τις ανάλογες σημειώσεις.
  • Σέβεται τον χρόνο τους.
  • Είναι αξιόπιστο σε αυτά που λέει.
  • Είναι σε θέση να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις τους.
  • Παρέχει άμεσες λύσεις στα προβλήματά τους.
  • Κάνει follow up για να διαπιστώσει αν είναι ικανοποιημένοι από το προϊόν ή την υπηρεσία που αγόρασαν.
  • Παραδίδει περισσότερα από αυτά που αναμένει ο πελάτης.
  • Επικοινωνεί ξεκάθαρα και με απλή ορολογία μαζί τους.
  • Αναλαμβάνει την ευθύνη για κάτι που δεν έγινε σωστά από την επιχείρησή σας.
  • Διορθώνει άμεσα κακούς χειρισμούς που έγιναν από την επιχείρησή σας.
  • Κάνει ό,τι χρειάζεται ώστε να ξαναγοράσουν από εσάς.

Μειώνετε το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών σας όταν το προσωπικό σας:

  • Δεν τους εξυπηρετεί με χαμόγελο.
  • Δεν είναι ευγενικό μαζί τους.
  • Τους αγνοεί.
  • Καθυστερεί να τους εξυπηρετήσει.
  • Είναι αργό στις κινήσεις του και δείχνει να δυσανασχετεί.
  • Αντιμετωπίζει τους πελάτες σαν βάρος.
  • Καθυστερεί να απαντήσει σε κάποια ερώτηση ή αίτημά τους.
  • Εκνευρίζεται και τσακώνεται μαζί τους.
  • Δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για τις πράξεις που έχει κάνει.
  • Δεν απαντάει στο τηλέφωνο άμεσα.
  • Κάνει καλύτερες προσφορές σε νέους πελάτες απ’ ότι στους παλιούς.
  • Αναγκάζει τους πελάτες σας να μιλάνε με πολλά άτομα για να λύσουν ένα πρόβλημά τους.
  • Δεν αναγνωρίζει ότι είναι πελάτες σας για πολύ καιρό.
  • Δεν γνωρίζει τι προϊόν ή υπηρεσία έχουν ήδη αγοράσει ώστε να τους προτείνει κάτι καινούριο.
  • Δεν έχει αρμοδιότητα να επιλύει προβλήματα.

Θέλετε να μάθετε τι σκέφτεστε για το επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχετε στους πελάτες σας; Μετρήστε εύκολα τον ποιοτικό έλεγχο της επιχείρησής σας εδώ.


    Θέλετε να δημιουργήσουμε ένα σεμινάριο για τις ανάγκες τις επιχείρησής σας;

    Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

    Ενδοεταιρική εκπαίδευση: Thirsty Fruits | Αύγουστος 2023

    Έλυσα απορίες Έβαλα τις σκέψεις μου σε μια τάξη Πρώτη επισκόπηση του οργανογράμματος Λ.Γ Πωλήσεις – ψυχολογία πωλήσεων Σχέδιο μάχης συγκεκριμένο με...

    Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Ιούλιος 2023

    Πρόκειται για αξιόλογους συμβούλους με πολύ καλή οργάνωση και δομή! Μας βοήθησαν πρακτικά σε ουσιαστικά θέματα της επιχείρησης. Φαίνεται, πως θα...

    Ενδοεταιρική εκπαίδευση Τεχνολογίας Μελέτης | Alianthos Garden

    Η τεχνολογία μελέτης είναι το σπουδαιότερο εφόδιο που έχω προσφέρει στον εαυτό μου. Επιτέλους, στα 50 μου χρόνια ανακάλυψα ότι υπάρχει τρόπος να...

    Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Alianthos Garden

    Γράφοντας σε χαρτί τα θετικά μου και τα αρνητικά μου σημεία ανακάλυψα ότι μόνο γράφοντας κατανοείς πόσα και ποια είναι. Με το θέμα κοινωνικά και...

    Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Tsakalidis Labs

    Η εκπαίδευση λειτούργησε σωστά ως προς την ενημέρωση πάνω στη συνεργασία και στα συναισθήματα καθώς και τη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ εμού και...