4 συμβουλές για να αποκτήσετε δημοσιότητα

Αυγ 5, 2014 | Marketing, Συμβουλές

Το άρθρο που ακολουθεί έχει γραφτεί από την Παναγιώτα Σουρτζή, δημοσιογράφο και υπεύθυνη του ηλεκτρονικού περιοδικού tourismpress.gr. Μέσα από τη δημοσιογραφική έρευνα της αρέσει να αναδεικνύει θέματα που βοηθούν και δίνουν λύσεις σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις.

Όλες οι επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους ή το είδος των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχουν χρειάζονται δημοσιότητα. Η ενημέρωση του κοινού για το τι προσφέρουν καθώς και η αύξηση της αναγνωρισιμότητάς τους είναι σημαντικά εργαλεία τόσο για την αύξηση των πωλήσεων όσο και για τη δημιουργία μίας θετικής εικόνας προς το κοινό τους.

Η διαφορά της δημοσιότητας με τη διαφήμιση είναι ότι τη μεν δεύτερη κανείς πληρώνει για να την αποκτήσει ενώ την πρώτη ελπίζει ότι μπορεί με κάποιο τρόπο να την κερδίσει.

Η αλήθεια είναι ότι η δημοσιότητα παρά το γεγονός ότι μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να παρέχεται δωρεάν, δεν είναι μία εύκολη υπόθεση για να την αποκτήσει κανείς.

Στο παρόν άρθρο, θα μιλήσουμε για το πως μία επιχείρηση μπορεί να ανοίξει το δρόμο προς τη δημοσιότητα:

  1. Αποστείλετε Δελτία Τύπου. Οι καλογραμμένες ανακοινώσεις προς τα Μ.Μ.Ε., οι οποίες παρέχουν πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ειδήσεις είναι ένας αποτελεσματικός και ανέξοδος τρόπος για να αποκτήσει μία επιχείρηση δημοσιότητα.
  2. Δημιουργήστε ειδήσεις. Η πραγματοποίηση ενός event, οι χορηγίες, οι ενέργειες κοινωνικής εταιρικής ευθύνης, η παρουσίαση ενός καινοτόμου προϊόντος ή υπηρεσίας που να προκαλεί το ενδιαφέρον του κοινού μπορούν να αποτελέσουν λόγους για να κερδίσει μία επιχείρηση δημοσιότητα. Επίσης, η αποστολή στατιστικών δεδομένων προς τα Μ.Μ.Ε. (π.χ. οικονομικών δεδομένων, στατιστικών για τον κλάδο, κ.λπ.) είναι ένας καλός λόγος.
  3. Υποβάλλετε άρθρα. Επικοινωνήστε με τους αρχισυντάκτες περιοδικών, εφημερίδων, διαδικτυακών μέσων καθώς και ραδιοτηλεοπτικών και προτείνετε τους τη συγγραφή άρθρων σε θέματα που άπτονται του κλάδου που δραστηριοποιήστε. Ο συγκεκριμένος τρόπος δεν είναι πάντοτε ένας δωρεάν τρόπος προβολής κυρίως εάν θέλετε τα κείμενα που γράφετε να δημοσιεύονται αυτούσια καθώς και να συνοδεύονται από πληροφορίες για την επιχείρησή σας, το προϊόν ή την υπηρεσίας σας. Στην περίπτωση αυτή, πρόκειται για πληρωμένες καταχωρίσεις, οι οποίες ονομάζονται advertorials ή publi και αποτελούν ένα καλό εργαλείο έμμεσης διαφήμισης.
  4. Στείλτε τη γνώμη σας ή και τα σχόλιά σας. Μην παραλείπετε να σχολιάζετε άρθρα που διαβάζετε σε διαδικτυακούς τόπους, τα οποία πιστεύετε ότι ενδιαφέρουν το κοινό σας. Επίσης, μην ξεχνάτε να τα υπογράφετε με το όνομά σας και την ιδιότητά σας αλλά προσέξτε, μην προσθέτετε ηλεκτρονικούς συνδέσμους προς την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας γιατί δεν γίνονται πάντοτε δεκτοί από τους διαχειριστές των ιστοσελίδων και μπορεί να θεωρηθούν ως ανεπιθύμητα.

Η δημοσιότητα απαιτεί μία μεγαλύτερη προσπάθεια από πλευράς επιχείρησης καθώς επίσης ικανά στελέχη με δημιουργικό και εφευρετικό πνεύμα. Η ύπαρξη ενός τμήματος δημοσίων σχέσεων ή/και συνεργασία με εξειδικευμένες εταιρείες μπορεί επίσης να φέρουν τα αποτελέσματα που χρειάζεστε γρηγορότερα, κυρίως αν δεν έχετε εμπειρία σε θέματα δημοσιότητας.

Ό,τι κι αν επιλέξετε, είναι καλό να έχετε κατά νου, όποιες ενέργειες γίνουν για την απόκτηση δημοσιότητας θα πρέπει να έχουν σχεδιαστεί από πριν και να ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένους σκοπούς και στόχους της επιχείρησης.


    Θέλετε να μάθετε κι άλλους τρόπους για να αυξήσετε την δημοσιότητα της εταιρείας σας;

    Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

    Ενδοεταιρική εκπαίδευση Τεχνολογίας Μελέτης | Alianthos Garden

    Η τεχνολογία μελέτης είναι το σπουδαιότερο εφόδιο που έχω προσφέρει στον εαυτό μου. Επιτέλους, στα 50 μου χρόνια ανακάλυψα ότι υπάρχει τρόπος να...

    Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Alianthos Garden

    Γράφοντας σε χαρτί τα θετικά μου και τα αρνητικά μου σημεία ανακάλυψα ότι μόνο γράφοντας κατανοείς πόσα και ποια είναι. Με το θέμα κοινωνικά και...

    Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Tsakalidis Labs

    Η εκπαίδευση λειτούργησε σωστά ως προς την ενημέρωση πάνω στη συνεργασία και στα συναισθήματα καθώς και τη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ εμού και...

    Μάνος Β.

    Το πρόγραμμα συμβούλευσης της Business Coaching Lab με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησής μου, τον τρόπο και τα βήματα με...

    Μάκης Μ.

    Αγαπητέ Σέργιε, με τις ακόλουθες γραμμές θα ήθελα, παρόλο το νεαρό της γνωριμίας και συνεργασίας μας, να σε ευχαριστήσω με πραγματική ειλικρίνεια...