Αρκετά μιλήσαμε για σένα, ας μιλήσουμε για μένα…

Φεβ 10, 2017 | Πωλήσεις, Συμβουλές

Σπάνια θα σας το πει αυτό πελάτης. Την επόμενη φορά που θα ξεκινήσετε μια διαδικασία πώλησης είτε μέσω τηλεφώνου, είτε σε συνάντηση, φροντίστε να μην φτάσετε σε σημείο που να το σκεφτεί αυτό, πόσο μάλλον, να σας το πει…

Οι περισσότεροι πωλητές, μιλούν για αυτούς. Για την εταιρεία τους, για τα προϊόντα τους, για τα χαρακτηριστικά τους, για το πόσο διαφορετικά είναι από τον ανταγωνισμό, για την τιμή, για τον τρόπο πληρωμής. Για το πόσο μεγάλη είναι η εταιρεία τους. Για τους πελάτες τους.

Νομίζουν ότι θα κάνουν τον υποψήφιο πελάτη να ενδιαφερθεί περισσότερο να μάθει περισσότερο για αυτούς. Μα και ο επόμενος πωλητής θα κάνει το ίδιο. Και ο άλλος μετά από αυτόν. Ο κάθε ένας είναι διαφορετικός, η κάθε μια εταιρεία διαφορετική, το κάθε προϊόν ή υπηρεσία είναι καλύτερη από τις άλλες… Πώς θα καταλάβει ο πελάτης ποια είναι η κατάλληλη για αυτόν;

Δεν μιλάνε για τον άνθρωπο που έχουν απέναντί τους. Δεν μιλάνε για να ανακαλύψουν αν πραγματικά ενδιαφέρεται για να αγοράσει το προϊόν τους, (ή την υπηρεσία τους). Αν πραγματικά γνωρίζουν πώς μπορεί να τους βοηθήσει να αντιμετωπίσουν μια ανεπιθύμητη κατάσταση ή να λύσουν ένα πρόβλημα που έχουν. Αντί να στρέφουν την προσοχή σε αυτόν απέναντί τους, τη στρέφουν σε αυτούς.

Σκεφτείτε τους φίλους σας για παράδειγμα. Σας αρέσει περισσότερο να βγαίνετε με φίλους σας που μιλάνε για αυτούς όλη την ώρα ή με αυτούς που δείχνουν πραγματικό ενδιαφέρον για σας, θέτοντας ερωτήσεις για να μάθουν πώς τα περνάτε στη ζωή σας, τη δουλειά σας και προσπαθώντας να σας βοηθήσουν δίνοντάς σας συμβουλές για αυτό που σας απασχολεί.

Το ίδιο ισχύει και στις πωλήσεις. Πραγματικό ενδιαφέρον δεν δείχνει ένας πωλητής αν μιλάει για τον εαυτό του. Βάζει στον αυτόματο την παρουσίαση και μιλάει ρομποτικά για το προϊόν του. Ο κάθε πελάτης αγοράζει το προϊόν για τον δικό του λόγο. Αν δεν το ανακαλύψει, δεν θα έχει επιτυχία στην πώληση. Πρέπει πρώτα να κάνει την «έρευνά» του ώστε να καταλάβει και μετά να προχωρήσει στην πρότασή του.

Πρέπει να δείτε τον κάθε άνθρωπο διαφορετικά. Πρέπει να διεισδύσετε, να κατανοήσετε, να έρθετε πιο κοντά σε αυτόν και να ανακαλύψετε το λόγο βάσει του οποίου θα αγοράσει από σας. Και όλα αυτά, εκπαιδεύοντάς τον, αφιερώνοντάς του περισσότερο χρόνο από ό,τι κάνατε πιθανώς στο παρελθόν, για να καταλάβει, ότι με όλα τα προβλήματα και τις αγωνίες που πιθανώς έχει αυτή την περίοδο, πώς το δικό σας προϊόν/υπηρεσία θα τον βοηθήσει τελικά να επιβιώσει καλύτερα. Σε όλα τα επίπεδα και τομείς της ζωής του.

Ακούγεται δύσκολο. Γίνεται με φυσικό τρόπο. Αρκεί να σας ενδιαφέρει ο άνθρωπος που έχετε απέναντί σας και να μην είναι η προσοχή σας κολλημένη στην πώληση. Αυτή θα έρθει πιο εύκολα από ότι νομίζετε, όταν θα έρθετε πιο κοντά σ’ αυτόν.

Σε κάθε άνθρωπο αρέσει να τον ακούνε. Να του δίνουν προσοχή και να τον ακούνε. Να αφιερώνουν χρόνο σε αυτόν. Επενδύστε περισσότερο χρόνο σε αυτό το στάδιο της διαδικασίας της πώλησης και θα εκπλαγείτε από τα πόσα πράγματα θα μάθετε για αυτόν και από το πόσο πιο οικεία θα νιώθετε στη συνέχεια μαζί του. Εξάλλου, ο σκοπός σας δεν είναι να τον καταφέρετε να αγοράσει μια φορά από σας, αλλά να επιστρέφει σε σας και στο μέλλον. Σταματήστε λοιπόν να μιλάτε για σας και αρχίστε να μιλάτε σε αυτόν για αυτόν…Αρκετά μιλήσαμε για μένα, ας μιλήσουμε για σένα….αυτό να έχετε στο νου σας…

Καλή σας επιτυχία!

Θέλετε να μάθετε τι πρέπει να κάνετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας; Κάντε το δωρεάν τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας δώσουμε χρήσιμες συμβουλές για να το καταφέρετε!


Πώς μπορείτε να βελτιώσετε τις πωλήσεις σας αυτή την περίοδο;

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Ενδοεταιρική εκπαίδευση Τεχνολογίας Μελέτης | Alianthos Garden

Η τεχνολογία μελέτης είναι το σπουδαιότερο εφόδιο που έχω προσφέρει στον εαυτό μου. Επιτέλους, στα 50 μου χρόνια ανακάλυψα ότι υπάρχει τρόπος να...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Alianthos Garden

Γράφοντας σε χαρτί τα θετικά μου και τα αρνητικά μου σημεία ανακάλυψα ότι μόνο γράφοντας κατανοείς πόσα και ποια είναι. Με το θέμα κοινωνικά και...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Tsakalidis Labs

Η εκπαίδευση λειτούργησε σωστά ως προς την ενημέρωση πάνω στη συνεργασία και στα συναισθήματα καθώς και τη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ εμού και...

Μάνος Β.

Το πρόγραμμα συμβούλευσης της Business Coaching Lab με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησής μου, τον τρόπο και τα βήματα με...

Μάκης Μ.

Αγαπητέ Σέργιε, με τις ακόλουθες γραμμές θα ήθελα, παρόλο το νεαρό της γνωριμίας και συνεργασίας μας, να σε ευχαριστήσω με πραγματική ειλικρίνεια...