Εργάζονται όλοι οι υπάλληλοι για το καλό της επιχείρησής σας;

Μαρ 2, 2017 | Αξιολόγηση προσωπικού, Συμβουλές

Η επιχείρησή σας αποτελείται από άτομα που θέλουν να εργαστούν και να πετύχουν τους στόχους τους. Είναι όμως όλοι αφοσιωμένοι; Έχουν ενστερνιστεί την δική σας πρόθεση για ανάπτυξη; Πώς μπορείτε να ξεχωρίσετε τους καλούς από τους κακούς της ομάδας που διοικείτε;

Υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά τα οποία όταν τα συναντήσετε σε άτομα της επιχείρησής σας, θα πρέπει να σας προβληματίσουν. Ξεκινήστε να ερευνάτε περισσότερο την παραγωγικότητά τους και κατά πόσον συνεισφέρουν ή εμποδίζουν την λειτουργία της καθώς και την δικής σας ως ιδιοκτήτη της.

  • Τα άτομα αυτά εκφράζουν συνεχώς παράπονα. Παραπονιούνται για τις εργασιακές συνθήκες, για την δουλειά που τους αναθέτετε, για τον μισθό τους, για τις προμήθειες και τα bonus τους, για τους πελάτες σας που είναι ιδιότροποι, για την “έλλειψη οργάνωσης” της επιχείρησής σας, κτλ.
  • Δημιουργούν αναστάτωση μέσα στο εργασιακό περιβάλλον. Προκαλούν διενέξεις μεταξύ του προσωπικού σας. Μιλάνε πίσω από την πλάτη κάποιων ατόμων σε κάποιους άλλους. Λειτουργούν υποχθόνια και ο σκοπός τους είναι να αποδυναμώνουν τα υπόλοιπα άτομα που εργάζονται εκεί. Ιδιαίτερα τα καλά και παραγωγικά άτομα της επιχείρησής σας.
  • Τα άτομα αυτά έχουν συνεχώς μια αντίρρηση και ένα “δεν γίνεται” στο στόμα τους. Αυτό συμβαίνει κάθε φορά που τους ανακοινώνετε με χαρά και ενθουσιασμό ένα νέο πρόγραμμα το οποίο θα βοηθήσει να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά μια δυσάρεστη κατάσταση στην επιχείρησή σας ή μια συγκεκριμένη εργασία που θα συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξή της.
  • Καταστρέφουν πράγματα στην επιχείρησή σας. Είτε είναι εξοπλισμός είτε είναι έγγραφα. Χάνουν πολύτιμα χαρτιά που χρειάζεστε. Δεν βρίσκουν αρχεία που είναι απαραίτητα για την επιχείρησή σας και την εύρυθμη λειτουργία της. Κατά ένα περίεργο, μαγικό τρόπο, οι μηχανές χαλάνε, τα αρχεία σβήνονται, τα email δεν φτάνουν στον παραλήπτη, οι λογαριασμοί δεν πληρώνονται, οι επικοινωνίες χάνονται.
  • Προσποιούνται ότι εργάζονται πάνω σε αυτό που τους έχετε αναθέσει αλλά δεν ολοκληρώνουν τις εργασίες τους. Όταν τους παρατηρείτε, πάντα έχουν κάτι να κάνουν αλλά τελικά, εάν παρατηρήσετε πιο προσεκτικά με τι ασχολούνται, θα διαπιστώσετε ότι δεν είναι η νέα εργασία που τους αναθέσατε. Φαίνεται ότι είναι αυτή. Δυστυχώς όμως δεν είναι.
  • Συνεχώς προβάλλουν μια δικαιολογία. Τους αναθέτετε ένα έργο και πάντα θα τύχει κάτι που φυσικά και δεν θα το έχουν προκαλέσει οι ίδιοι, αλλά κάποιος άλλος θα φταίει, με αποτέλεσμα να καθυστερεί η ολοκλήρωσή του. Και εσείς, χάνετε τις πολύτιμες προθεσμίες που έχετε συμφωνήσει με τους πελάτες σας.
  • Κάνουν άσχημα και επικριτικά σχόλια για άλλους συναδέλφους τους σε σας, λέγοντάς σας ότι το κάνουν αυτό γιατί νοιάζονται πραγματικά για την επιχείρησή σας και θέλουν το καλό της.
  • Διαστρεβλώνουν τα λεγόμενά σας τόσο στους εργαζόμενους όσο και στους πελάτες σας. Με άλλα λόγια, αλλοιώνουν τις επικοινωνίες σας με αποτέλεσμα να μην γίνεται ποτέ η δουλειά σας. Όταν τελικά ανακαλύπτετε τι έχει ειπωθεί σε ένα άτομο από τον συγκεκριμένο υπάλληλο, ο τελευταίος θα ισχυριστεί ότι είπε αυτό ακριβώς που του είπατε κι εσείς και δεν θα παραδεχθεί ότι αλλοίωσε το περιεχόμενο της επικοινωνίας σας.

Δυστυχώς, τα άτομα που λειτουργούν κατ’ αυτόν τον τρόπο είναι εκείνα που τραβούν το χειρόφρενο όταν η επιχείρησή σας προσπαθεί να ανέβει την ανηφόρα. Απαλλαχθείτε από αυτά και θα δείτε πόσο πιο εύκολα θα την ανεβείτε. Συνήθως, τα άτομα αυτά μπορεί να είναι έξυπνα, επιδέξια και φυσικά να “πουλάνε” πολύ καλά τον εαυτό τους σε σας και τους υπαλλήλους σας σχετικά με την αναγκαιότητα της ύπαρξής τους στο οργανόγραμμα της επιχείρησή σας.

Οι σύμβουλοι επιχειρήσεων της Business Coaching Lab σας βοηθούν στην σωστή αξιολόγηση και πρόσληψη προσωπικού που θα εργαστεί στην επιχείρησή σας. Ξεκινήστε την διαδικασία ανάπτυξης της σήμερα!

 

Ποια σημεία πρέπει να αξιολογήσετε πριν προσλάβετε έναν υπάλληλο στην επιχείρησή σας;

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Ενδοεταιρική εκπαίδευση Τεχνολογίας Μελέτης | Alianthos Garden

Η τεχνολογία μελέτης είναι το σπουδαιότερο εφόδιο που έχω προσφέρει στον εαυτό μου. Επιτέλους, στα 50 μου χρόνια ανακάλυψα ότι υπάρχει τρόπος να...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Alianthos Garden

Γράφοντας σε χαρτί τα θετικά μου και τα αρνητικά μου σημεία ανακάλυψα ότι μόνο γράφοντας κατανοείς πόσα και ποια είναι. Με το θέμα κοινωνικά και...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Tsakalidis Labs

Η εκπαίδευση λειτούργησε σωστά ως προς την ενημέρωση πάνω στη συνεργασία και στα συναισθήματα καθώς και τη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ εμού και...

Μάνος Β.

Το πρόγραμμα συμβούλευσης της Business Coaching Lab με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησής μου, τον τρόπο και τα βήματα με...

Μάκης Μ.

Αγαπητέ Σέργιε, με τις ακόλουθες γραμμές θα ήθελα, παρόλο το νεαρό της γνωριμίας και συνεργασίας μας, να σε ευχαριστήσω με πραγματική ειλικρίνεια...