Πώς θα ενδυναμώσετε τις σχέσεις σας με τους πελάτες σας;

Ιαν 14, 2016 | Πωλήσεις, Συμβουλές

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι που μπορείτε να ακολουθήσετε για να ενδυναμώσετε τις σχέσεις σας με τους πελάτες σας.

1. Να κρατάτε πάντα ανοιχτές τις γραμμές επικοινωνίας σας με τους πελάτες σας
Αυτό περιλαμβάνει από το να έχετε το κινητό σας ανοιχτό για να μπορούν να έρθουν σε επαφή μαζί σας, μέχρι να επικοινωνείτε μαζί τους μέσω email, facebook, LinkedIn, twitter και με οποιονδήποτε άλλο διαθέσιμο τρόπο. Φανταστείτε έναν γιατρό να έχει το τηλέφωνό του κλειστό όταν τον χρειάζεται ο ασθενής ή να μην μπορεί να βρει ένας ιδιοκτήτης σπιτιού τον υδραυλικό του. Επίσης, όταν οι πελάτες σας λαμβάνουν πολλών ειδών επικοινωνίες από εσάς με περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει και από διαφορετικές πηγές, τείνουν να είναι πιο πιστοί και αφοσιωμένοι στην εταιρεία σας εφόσον καλύπτετε αυτό που θέλουν. Με τους παραπάνω τρόπους μπορείτε να βρίσκεστε σε συνεχή “σύνδεση” με τους πελάτες σας και να έχετε μια διαρκή σχέση μαζί τους. Οι πελάτες σας θέλουν να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας αφού πειστούν ότι αυτό που τους πουλάτε είναι αυτό που καλύπτει τις ανάγκες τους. Κρατώντας τις γραμμές επικοινωνίας ανοικτές επιτρέπετε να σας εμπιστεύονται περισσότερο και αυτό οδηγεί σε αύξηση πωλήσεων και των εσόδων σας.

2. Να παρέχετε πάντα υψηλής ποιότητας υποστήριξη στους πελάτες σας
Πρέπει να παρέχετε το καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης και υποστήριξης στους πελάτες σας χτίζοντας και διατηρώντας τις σχέσεις σας μαζί τους. Δίνοντας τους τις πληροφορίες που χρειάζονται για τα προϊόντα σας, για την επιχείρησή τους και προτείνοντάς τους λύσεις για να επεκτείνουν την επιχείρησή τους μέσω του εταιρικού σας blog, από το newsletter σας, το facebook, το twitter, το LinkedIn κτλ. Ενημέρωση, πληροφορίες, στοιχεία που μπορούν να τους βοηθήσουν, νέα, τεχνική υποστήριξη κτλ., όλα τα παραπάνω βοηθούν να εγκαθιδρύσετε την σχέση σας με αυτούς και προσελκύουν συνεχώς το ενδιαφέρον τους προς την επιχείρησή σας. Τους κάνει να νιώθουν ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για την ευημερία τους.

3. Να ζητάτε την γνώμη των πελατών σας
Ο καλύτερος τρόπος για να νιώσει ένας πελάτης ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για αυτόν είναι να ζητάτε την γνώμη του ή την άποψή του για κάτι. Έτσι, καταφέρνετε όχι μόνο να αποκτάτε πολύτιμες πληροφορίες από τους πελάτες που εμπιστεύεστε αλλά και να εδραιώνετε αμοιβαίο σεβασμό και “υπεραξία” στην σχέση σας μαζί τους. Μέσω κάποιων δημοσκοπήσεων, ερευνών, φορμών εντυπώσεων, τηλεφωνικής επικοινωνίας και ερωτηματολογίων, τους δίνετε την δυνατότητα να συμμετέχουν και να ακουστεί η άποψή τους. Αυτό τους κάνει να σας εκτιμούν περισσότερο και έτσι δένονται πιο πολύ με εσάς και την επιχείρησή σας. Εξίσου σημαντικό είναι να χρησιμοποιείτε τα δεδομένα που σας δίνουν στις προωθητικές ενέργειές σας καθώς έτσι αυξάνετε την απόδοση των ενεργειών marketing που επιχειρείτε.

Ενδιαφέρεστε να μάθετε κι άλλους τρόπους ενδυνάμωσης των σχέσεων της επιχείρησής σας με τους πελάτες της; Συμπληρώστε το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας απαντήσουμε άμεσα δίνοντας σας αποτελεσματικές τεχνικές!


    Χρειάζεστε κι άλλους τρόπους για να ενδυναμώσετε τις σχέσεις σας με τους πελάτες σας;

    Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

    Ενδοεταιρική εκπαίδευση Τεχνολογίας Μελέτης | Alianthos Garden

    Η τεχνολογία μελέτης είναι το σπουδαιότερο εφόδιο που έχω προσφέρει στον εαυτό μου. Επιτέλους, στα 50 μου χρόνια ανακάλυψα ότι υπάρχει τρόπος να...

    Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Alianthos Garden

    Γράφοντας σε χαρτί τα θετικά μου και τα αρνητικά μου σημεία ανακάλυψα ότι μόνο γράφοντας κατανοείς πόσα και ποια είναι. Με το θέμα κοινωνικά και...

    Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Tsakalidis Labs

    Η εκπαίδευση λειτούργησε σωστά ως προς την ενημέρωση πάνω στη συνεργασία και στα συναισθήματα καθώς και τη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ εμού και...

    Μάνος Β.

    Το πρόγραμμα συμβούλευσης της Business Coaching Lab με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησής μου, τον τρόπο και τα βήματα με...

    Μάκης Μ.

    Αγαπητέ Σέργιε, με τις ακόλουθες γραμμές θα ήθελα, παρόλο το νεαρό της γνωριμίας και συνεργασίας μας, να σε ευχαριστήσω με πραγματική ειλικρίνεια...