Σε ποιες κατηγορίες πελατών πρέπει να κάνετε internet marketing;

Οκτ 25, 2016 | Marketing, Συμβουλές

Όταν ένας υποψήφιος πελάτης αναζητά να βρει λύση στο διαδίκτυο η επιχείρησή σας πρέπει να βρίσκεται μέσα στις επιλογές του. Ξέρετε πόσοι είναι αυτοί; Έχετε σκεφτεί μήπως παραβλέπετε όλους τους υπόλοιπους που συμβαίνει να είναι περισσότεροι από αυτούς που σας ψάχνουν αυτή τη στιγμή;

Αυτοί που δεν σας ξέρουν
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Υπάρχουν δυνητικοί πελάτες οι οποίοι δεν γνωρίζουν τίποτα για σας. Ακόμη κι αν είστε ιδιοκτήτης μιας μεγάλης και γνωστής επιχείρησης, υπάρχουν πιθανοί πελάτες που δεν γνωρίζουν καν ότι υπάρχετε κι ότι μπορείτε να προσφέρετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θέλουν να αγοράσουν.

Πώς θα καταφέρετε να τους κάνετε να μάθουν για την ύπαρξή σας;
Καταρχήν, το πιο βασικό είναι να εφαρμόσετε κατάλληλες στρατηγικές βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που τους ενδιαφέρουν και αναζητούν ώστε η ιστοσελίδα σας να είναι στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης. Κάντε στοχευμένη διαφήμιση στη Google ώστε όταν ψάξουν κάτι, να δουν και τη διαφήμιση της επιχείρησής σας. Δημιουργήστε ένα blog όπου το περιεχόμενο που θα δημοσιεύετε, έχοντας τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά θα έχει τη δυνατότητα να ανεβαίνει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης. Αξιοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, LinkedIn, pinterest, Google+) για να δώσετε τη δυνατότητα να σας βρουν μέσω αυτών και να «προσγειωθούν» στην ιστοσελίδα σας.

Αυτοί που σας ξέρουν λίγο
Μια άλλη μεγάλη κατηγορία δυνητικών πελατών είναι όλοι αυτοί που γνωρίζουν κάτι για την επιχείρησή σας αλλά δεν έχουν ολοκληρωμένη εικόνα για αυτό που κάνετε, πουλάτε ή τον τρόπο που μπορείτε να τους βοηθήσετε. Πόσοι είναι αυτοί; Όλοι αυτοί έχουν επίγνωση για την ύπαρξή σας. Mέχρι εκεί. Έχουν μια ιδέα περίπου τι κάνετε όμως δεν έχουν τα απαιτούμενες πληροφορίες και γνώση για να αποφασίσουν να συνεργαστούν μαζί σας. Αυτή η κατηγορία δυνητικών πελατών μπορεί να αντιμετωπισθεί ως εξής. Δημιουργήστε κατάλληλο περιεχόμενο προσαρμοσμένο για τη συγκεκριμένη ανάγκη. Τι χρειάζεται να μάθουν περισσότερο για εσάς, την επιχείρησή σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πουλάτε; Πώς λειτουργείτε, χαρακτηριστικά και οφέλη των προϊόντων/υπηρεσιών σας κ.λπ.

Αυτοί που σας ξέρουν αλλά χρειάζεται να πεισθούν
Αυτοί δηλαδή που γνωρίζουν ότι η επιχείρησή σας έχει πιθανώς τη λύση στα προβλήματά τους. Όμως πρέπει να τους πείσετε για αυτό, ώστε να αγοράσουν από σας. Είναι όμως αβέβαιοι ότι θα ικανοποιηθεί η ανάγκη τους. Χρειάζεται να τους κάνετε να σας εμπιστευθούν και βεβαίως, να σας ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό που ισχυρίζεται «τα ίδια».
Εδώ χρειάζεται άλλου είδους μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing) όπως συγκρίσεις προϊόντων ή υπηρεσιών, εντυπώσεις και αξιολογήσεις πελατών, εγγυήσεις, μελέτες περιπτώσεων κ.λπ.

Η κάθε κατηγορία από τις παραπάνω απαιτεί διαφορετικές προσεγγίσεις. Διαφορετική στρατηγική content marketing ώστε να απευθύνεται ξεχωριστά και στοχευμένα στα διαφορετικά αγοραστικά κοινά.

Συχνά εστιάζουμε την προσοχή μας αποκλειστικά σε αυτούς που ενδιαφέρονται για την επιχείρησή μας και ταυτόχρονα αγνοούμε όλους τους υπόλοιπους που αποτελούν ένα μεγαλύτερο μέρος από τη δυνητική αγορά μας, οι οποίοι είτε δεν μας ξέρουν είτε δεν έχουν κατανοήσει πως είμαστε σε θέση πραγματικά να τους βοηθήσουμε και να τους παρέχουμε την κατάλληλη λύση για να ικανοποιήσουμε την ανάγκη τους. Ας μην τους αγνοούμε…

Θέλετε να μάθετε πως μπορείτε να βελτιώσετε τη λειτουργία της επιχείρησής σας; Συμπληρώστε σήμερα το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας πούμε έξυπνους τρόπους για να το πετύχετε!

ID:20
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για να προσεγγίσετε πιο αποτελεσματικά τους πελάτες σας στο διαδίκτυο;

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Ενδοεταιρική εκπαίδευση Τεχνολογίας Μελέτης | Alianthos Garden

Η τεχνολογία μελέτης είναι το σπουδαιότερο εφόδιο που έχω προσφέρει στον εαυτό μου. Επιτέλους, στα 50 μου χρόνια ανακάλυψα ότι υπάρχει τρόπος να...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Alianthos Garden

Γράφοντας σε χαρτί τα θετικά μου και τα αρνητικά μου σημεία ανακάλυψα ότι μόνο γράφοντας κατανοείς πόσα και ποια είναι. Με το θέμα κοινωνικά και...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Tsakalidis Labs

Η εκπαίδευση λειτούργησε σωστά ως προς την ενημέρωση πάνω στη συνεργασία και στα συναισθήματα καθώς και τη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ εμού και...

Μάνος Β.

Το πρόγραμμα συμβούλευσης της Business Coaching Lab με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησής μου, τον τρόπο και τα βήματα με...

Μάκης Μ.

Αγαπητέ Σέργιε, με τις ακόλουθες γραμμές θα ήθελα, παρόλο το νεαρό της γνωριμίας και συνεργασίας μας, να σε ευχαριστήσω με πραγματική ειλικρίνεια...