Συλλέγετε επιτυχίες και εντυπώσεις από τους πελάτες σας;
Οι λεγόμενες επιτυχίες πελατών (testimonials), αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο για να βελτιώσετε το marketing, τις πωλήσεις και τις δημόσιες σχέσεις της επιχείρησής σας. Πρόκειται συνήθως για κάποια μικρά κείμενα τα οποία αναφέρουν σχόλια και εντυπώσεις από την συνεργασία των πελατών με την εταιρεία σας. Ένα πετυχημένο σχόλιο πελάτη για το προϊόν ή την υπηρεσία σας μπορεί να καλλιεργήσει το έδαφος για την αύξηση του πελατολογίου σας. Οποιοσδήποτε εργαζόμενος στην εταιρεία σας έρχεται σε επαφή με πελάτη, μπορεί να ζητήσει τις εντυπώσεις ή τα σχόλια τους από το προϊόν ή την υπηρεσία που αγόρασαν και χρησιμοποίησαν. Η γραμματέας σας, οι πωλητές και το προσωπικό του τμήματος marketing, οι οδηγοί σας και εσείς ο ίδιος μπορείτε και θα πρέπει να ζητάτε από τους πελάτες σας γραπτώς ή όπου μπορείτε μαγνητοσκοπημένες τις εντυπώσεις τους.
Η χρήση τους είναι πραγματικά επιτακτική και ουσιαστική για την προώθηση της επιχείρησης σας. Παρακάτω μπορούμε να δούμε μερικούς από τους πιο διαδεδομένους τρόπους χρήσης.
- Σε προσφορές ή τιμολόγια που στέλνετε σε πελάτες.
- Στα newsletter της εταιρεία σας.
- Στους χώρους αναμονής της επιχείρησής σας καθώς και σε οποιοδήποτε χώρο εντός αυτής που υπάρχει ένας πίνακας ανακοινώσεων.
- Στην ιστοσελίδα σας, όχι μόνο στην αρχική αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες σελίδες.
- Σε κάθε προωθητικό email που στέλνετε. Για παράδειγμα αν προωθείτε ένα συγκεκριμένο προϊόν, μπορείτε να προσθέσετε αντίστοιχα μια επιτυχία πελάτη σας ο οποίος το έχει ήδη χρησιμοποιήσει.
- Στη συσκευασία του προϊόντος.
- Στη διαδικασία της πώλησης, μπορείτε να παρουσιάσετε επιτυχίες από άλλους πελάτες οι οποίοι το έχουν ήδη αγοράσει.
- Στην αρχή και στο τέλος μιας μαγνητοσκοπημένης παρουσίασης ή ενός webinar.
- Σε μια ξεχωριστή σελίδα στο site σας με τίτλο «εντυπώσεις πελατών».
- Σε διαφημίσεις.
- Στη σελίδα σας στο facebook και στο προφίλ σας στο LinkedIn.
- Όταν κάποιος κάνει download κάποιο demo ή ebook από το site σας.
Πολλοί επιχειρηματίες δεν ζητούν επιτυχίες πελατών με την δικαιολογία ότι μπορεί κάποιος από αυτούς να μην θέλει να γράψει ή να γράψει αρνητικά σχόλια. Όμως αν το καλοσκεφτείτε ακόμα και τα αρνητικά σχόλια αποτελούν τεράστια ευκαιρία για να εντοπίσετε πιθανώς δυσαρεστημένους πελάτες κι έτσι να προλάβετε μια ενδεχόμενη απώλειά τους. Αναλογιστείτε λοιπόν ποιοι από τους πελάτες σας θα μπορούσαν να γράψουν μια πολύ καλή επιτυχία ή σχόλιο για την εταιρεία σας, ή το προϊόν σας, ή την υπηρεσία σας, ακόμα και για το άτομό σας και ζητήστε τους να το κάνουν.
Μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Συμπληρώστε το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και κάντε το πρώτο βήμα για να τις βελτιώσετε.
Στοιχεία επικοινωνίας
Ζαλοκώστα 8, T.K. 10671, Αθήνα
(+30) 210 3005623
(+30) 693 7992370
info businesscoachinglab.gr
www.businesscoachinglab.gr