Συλλέγετε επιτυχίες και εντυπώσεις από τους πελάτες σας;

Απρ 4, 2016 | Πωλήσεις, Συμβουλές

Οι λεγόμενες επιτυχίες πελατών (testimonials), αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο για να βελτιώσετε το marketing, τις πωλήσεις και τις δημόσιες σχέσεις της επιχείρησής σας. Πρόκειται συνήθως για κάποια μικρά κείμενα τα οποία αναφέρουν σχόλια και εντυπώσεις από την συνεργασία των πελατών με την εταιρεία σας. Ένα πετυχημένο σχόλιο πελάτη για το προϊόν ή την υπηρεσία σας μπορεί να καλλιεργήσει το έδαφος για την αύξηση του πελατολογίου σας. Οποιοσδήποτε εργαζόμενος στην εταιρεία σας έρχεται σε επαφή με πελάτη, μπορεί να ζητήσει τις εντυπώσεις ή τα σχόλια τους από το προϊόν ή την υπηρεσία που αγόρασαν και χρησιμοποίησαν. Η γραμματέας σας, οι πωλητές και το προσωπικό του τμήματος marketing, οι οδηγοί σας και εσείς ο ίδιος μπορείτε και θα πρέπει να ζητάτε από τους πελάτες σας γραπτώς ή όπου μπορείτε μαγνητοσκοπημένες τις εντυπώσεις τους.

Η χρήση τους είναι πραγματικά επιτακτική και ουσιαστική για την προώθηση της επιχείρησης σας. Παρακάτω μπορούμε να δούμε μερικούς από τους πιο διαδεδομένους τρόπους χρήσης.

  • Σε προσφορές ή τιμολόγια που στέλνετε σε πελάτες.
  • Στα newsletter της εταιρεία σας.
  • Στους χώρους αναμονής της επιχείρησής σας καθώς και σε οποιοδήποτε χώρο εντός αυτής που υπάρχει ένας πίνακας ανακοινώσεων.
  • Στην ιστοσελίδα σας, όχι μόνο στην αρχική αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες σελίδες.
  • Σε κάθε προωθητικό email που στέλνετε. Για παράδειγμα αν προωθείτε ένα συγκεκριμένο προϊόν, μπορείτε να προσθέσετε αντίστοιχα μια επιτυχία πελάτη σας ο οποίος το έχει ήδη χρησιμοποιήσει.
  • Στη συσκευασία του προϊόντος.
  • Στη διαδικασία της πώλησης, μπορείτε να παρουσιάσετε επιτυχίες από άλλους πελάτες οι οποίοι το έχουν ήδη αγοράσει.
  • Στην αρχή και στο τέλος μιας μαγνητοσκοπημένης παρουσίασης ή ενός webinar.
  • Σε μια ξεχωριστή σελίδα στο site σας με τίτλο «εντυπώσεις πελατών».
  • Σε διαφημίσεις.
  • Στη σελίδα σας στο facebook και στο προφίλ σας στο LinkedIn.
  • Όταν κάποιος κάνει download κάποιο demo ή ebook από το site σας.

Πολλοί επιχειρηματίες δεν ζητούν επιτυχίες πελατών με την δικαιολογία ότι μπορεί κάποιος από αυτούς να μην θέλει να γράψει ή να γράψει αρνητικά σχόλια. Όμως αν το καλοσκεφτείτε ακόμα και τα αρνητικά σχόλια αποτελούν τεράστια ευκαιρία για να εντοπίσετε πιθανώς δυσαρεστημένους πελάτες κι έτσι να προλάβετε μια ενδεχόμενη απώλειά τους. Αναλογιστείτε λοιπόν ποιοι από τους πελάτες σας θα μπορούσαν να γράψουν μια πολύ καλή επιτυχία ή σχόλιο για την εταιρεία σας, ή το προϊόν σας, ή την υπηρεσία σας, ακόμα και για το άτομό σας και ζητήστε τους να το κάνουν.

Μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Συμπληρώστε το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και κάντε το πρώτο βήμα για να τις βελτιώσετε.


Ποιοι είναι οι τρόποι για να συλλέξετε εντυπώσεις από πελάτες;

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Ενδοεταιρική εκπαίδευση Τεχνολογίας Μελέτης | Alianthos Garden

Η τεχνολογία μελέτης είναι το σπουδαιότερο εφόδιο που έχω προσφέρει στον εαυτό μου. Επιτέλους, στα 50 μου χρόνια ανακάλυψα ότι υπάρχει τρόπος να...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Alianthos Garden

Γράφοντας σε χαρτί τα θετικά μου και τα αρνητικά μου σημεία ανακάλυψα ότι μόνο γράφοντας κατανοείς πόσα και ποια είναι. Με το θέμα κοινωνικά και...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Tsakalidis Labs

Η εκπαίδευση λειτούργησε σωστά ως προς την ενημέρωση πάνω στη συνεργασία και στα συναισθήματα καθώς και τη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ εμού και...

Μάνος Β.

Το πρόγραμμα συμβούλευσης της Business Coaching Lab με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησής μου, τον τρόπο και τα βήματα με...

Μάκης Μ.

Αγαπητέ Σέργιε, με τις ακόλουθες γραμμές θα ήθελα, παρόλο το νεαρό της γνωριμίας και συνεργασίας μας, να σε ευχαριστήσω με πραγματική ειλικρίνεια...