Τι δεν πρέπει να ξεχάσετε ποτέ αν θέλετε να επιβιώσετε στην κρίση

Δεκ 15, 2016 | Management, Συμβουλές

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ας πάμε πίσω, κάποια χρόνια, λίγα ή πολλά, δεν παίζει ρόλο, όταν πρωτοξεκινούσατε την επιχειρηματική σας δραστηριότητα. Θυμάστε;
Πόσο σας ενδιέφεραν τα προβλήματα που αντιμετωπίζατε εκείνη την περίοδο; Είχατε τόσο πάθος και δίψα για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, ενημερωνόσασταν συνεχώς, μαθαίνατε νέα πράγματα, τεχνικές και τρόπους να χειρισθείτε αποτελεσματικά τις περιοχές που σας προβλημάτιζαν. OΛΗ σας η προσοχή ήταν να κερδίσετε. Βρίσκατε λύσεις κι ας είχατε περιορισμένους πόρους. Λίγους ανθρώπους δίπλα σας και ελάχιστα χρήματα. Κάνατε θαύματα! Και τα καταφέρατε.

Φτάσατε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Είχατε εξάλλου στόχο να το καταφέρετε. Η προσοχή σας και η συγκέντρωσή σας ήταν στο μέλλον.

Τι συμβαίνει σήμερα;

Τι ποσοστό της προσοχής σας αυτήν την στιγμή ως επιχειρηματίες βρίσκεται στο μέλλον, στη δημιουργία αυτών των συνθηκών και προϋποθέσεων που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να ανταπεξέλθει στην κρίση και γιατί όχι (μπορεί να συμβεί κι αυτό) να αναπτυχθεί περισσότερο; Μήπως, τώρα νιώθετε παγιδευμένοι στην επιχείρησή σας σε τέτοιο βαθμό που κάποιες στιγμές εύχεστε να μην την είχατε ξεκινήσει;

Η επιτυχία και η επιβίωση της επιχείρησής σας εξαρτάται από την ικανότητά σας ως επιχειρηματίας και άνθρωπος να βλέπετε στο μέλλον. Τόσο απλά.

Η αποτελεσματικότητα της στρατηγικής σας επηρεάζεται από την απόφασή σας να ξεκινήσετε σήμερα να αφιερώνετε κάποιο χρόνο ανά εβδομάδα στο να το δημιουργείτε.

Όσες φορές κι αν ειπωθεί αυτό, δεν θα είναι αρκετό. Είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να διασώσει – αν θέλετε – την επιχείρησή σας, το προσωπικό σας κι εσάς. Δίχως δικαιολογίες.

Με ποιους τρόπους θα το καταφέρετε αυτό;

  1. Ονειρευθείτε το μέλλον της επιχείρησής σας. Είναι το Α και το Ω να έχετε ένα στόχο για εσάς ως επιχειρηματίας και για την επιχείρησή σας που αποτελεί το μέσο για να τον πετύχετε. Αφιερώστε κάποιες ώρες την εβδομάδα για να το κάνετε. Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο μπορεί να φαντάζεται κανείς.
  2. Περιορίστε στο ελάχιστο την «ενημέρωση» που λαμβάνετε από τα ΜΜΕ ή από ανθρώπους που λατρεύουν να μεταφέρουν άσχημα νέα για το «καλό» σας.
  3. Μελετήστε τον ανταγωνισμό. Δείτε τι κάνει αυτήν την περίοδο. Δείτε τι κάνουν ξένες επιχειρήσεις του δικού σας κλάδου στο εξωτερικό. Πάρτε ιδέες από αυτούς. Δείτε τις ιστοσελίδες τους. Διαβάστε για αυτούς. Δείτε τι επικοινωνίες στέλνουν για παράδειγμα μέσω των newsletter τους.
    Βρείτε νέες αγορές. Ψάξτε τις προϋποθέσεις για να μπείτε σε αυτές.
  4. Βρείτε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες. Πάντα υπάρχει κάτι που μπορείτε να προσθέσετε στο προϊοντικό σας χαρτοφυλάκιο και να το θέλουν οι πελάτες σας.
  5. Ενδυναμώστε Αυξήστε σε υπερβολικό βαθμό το marketing σας.
  6. Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας. Σε αυτή τη μάχη το προσωπικό σας χρειάζεται καλύτερη θωράκιση. Τι καλύτερο από την εκπαίδευσή τους και τη συνεχή εξάσκησή τους. Το κάνουν οι πολεμιστές εδώ και αιώνες…
  7. Ελάτε σε επαφή με πελάτες σας. Ελάτε πιο κοντά τους. Ρωτήστε τι άλλο χρειάζονται. Αποκτήστε μια περισσότερο πελατοκεντρική προσέγγιση. Το ακούτε συχνά, όμως τώρα είναι η στιγμή για να το εφαρμόσετε ακόμη πιο εντατικά.
  8. Κάντε έρευνες. Αυτό το εργαλείο είναι πρωταρχικής σημασίας σε μια επιχείρηση για να προσφέρει πραγματικά αξία στους πελάτες της. Αλήθεια, πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε μια έρευνα στους πελάτες σας;
  9. Ενημερώστε το προσωπικό σας για μελλοντικές κινήσεις και πλάνα. Είναι και οι εργαζόμενοί σας στο ίδιο «καράβι» με εσάς. Οφείλετε να τους ενημερώνετε, να έρθετε πιο κοντά μαζί τους και να δημιουργείτε ένα κλίμα ασφάλειας και βεβαιότητας στα πλαίσια της επιχείρησής σας.
  10. Εκπαιδευθείτε. Διαβάστε βιβλία, παρακολουθήστε ένα σεμινάριο, διαβάστε στο internet άρθρα που θα σας δώσουν δεδομένα και γνώση για να μάθετε κάτι για το οποίο δεν είστε σίγουροι ή θέλετε να εμβαθύνετε.
  11. Ταξιδέψτε. Θα μπορούσαμε να το πούμε, βγείτε για ένα σύντομο χρονικό διάστημα από το πρόβλημα. Εκεί, εγγυημένα θα πάρετε νέες ιδέες.
  12. Δικτυωθείτε με άλλους επιχειρηματίες που τα καταφέρνουν αυτήν την περίοδο. Ζούνε κι αυτοί ανάμεσά μας. Πάρτε ιδέες μιλώντας τους για την δική σας επιχείρηση.
  13. Κάντε νέες συνεργασίες με ανθρώπους που έχουν πάθος να τα καταφέρουν.

Είστε ο ιδιοκτήτης της επιχείρησής σας. Εσείς δίνετε την κατεύθυνση και το όραμα. Είστε υπεύθυνος για αυτό και την μετάδοσή του στο προσωπικό. Όταν στη χώρα μας συμβαίνουν όλα αυτά που βλέπουμε καθημερινά και ο βαθμός δυσκολίας χτυπάει κόκκινο, το μόνο που μπορεί να σας εξασφαλίσει την επιβίωσή σας, την επιβίωση της επιχείρησής και του προσωπικού σας είναι να ξαναβάλετε την πιο πετυχημένη ενέργεια που κάνατε στο παρελθόν. Τότε που πρωτοξεκινούσατε. Αυτό που σας έκανε να φτάσετε στο σημείο που είσαστε τώρα. Η δημιουργία του μέλλοντός σας. Απλά, θυμηθείτε τι κάνατε, πώς λειτουργούσατε σε αυτά τα δημιουργικά χρόνια και θέστε το σήμερα κιόλας σε εφαρμογή.

Καλή επιτυχία!

Θέλετε να μάθετε κι άλλους τρόπους για να επιβιώσει η επιχείρησή σας στην κρίση; Συμπληρώστε σήμερα το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας πούμε πώς να το πετύχετε!

Τι δεν πρέπει να ξεχάσετε ποτέ αν θέλετε να επιβιώσετε στην κρίση
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Ενδοεταιρική εκπαίδευση Τεχνολογίας Μελέτης | Alianthos Garden

Η τεχνολογία μελέτης είναι το σπουδαιότερο εφόδιο που έχω προσφέρει στον εαυτό μου. Επιτέλους, στα 50 μου χρόνια ανακάλυψα ότι υπάρχει τρόπος να...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Alianthos Garden

Γράφοντας σε χαρτί τα θετικά μου και τα αρνητικά μου σημεία ανακάλυψα ότι μόνο γράφοντας κατανοείς πόσα και ποια είναι. Με το θέμα κοινωνικά και...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Tsakalidis Labs

Η εκπαίδευση λειτούργησε σωστά ως προς την ενημέρωση πάνω στη συνεργασία και στα συναισθήματα καθώς και τη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ εμού και...

Μάνος Β.

Το πρόγραμμα συμβούλευσης της Business Coaching Lab με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησής μου, τον τρόπο και τα βήματα με...

Μάκης Μ.

Αγαπητέ Σέργιε, με τις ακόλουθες γραμμές θα ήθελα, παρόλο το νεαρό της γνωριμίας και συνεργασίας μας, να σε ευχαριστήσω με πραγματική ειλικρίνεια...