Τι είναι πιο σημαντικό για σας στην πώληση; Το προϊόν ή ο πελάτης σας;

Μαΐ 3, 2017 | Πωλήσεις, Συμβουλές

Πριν απαντήσετε, σκεφτείτε μια στιγμή το εξής: Όταν κάνετε μια πώληση, πόση ώρα μιλάτε στον πελάτη για το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε και πόση ώρα αφιερώνετε για τον πελάτη σας; Απαντήστε την ερώτηση αυτή και θα καταλάβετε ποιο είναι τελικά αυτό που αντιλαμβάνεται ο πελάτης ότι σας ενδιαφέρει περισσότερο.

Μπείτε στα παπούτσια του. Τι νομίζετε ότι θα σκεφτεί αν μιλάτε στο μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας πώλησης για την εταιρεία σας, τα προϊόντα σας ή τις καταπληκτικές σας υπηρεσίες, για τα διάφορα χαρακτηριστικά τους και για το πόσο ξεχωριστά είναι από τον ανταγωνισμό; Δεν λέμε ότι τα παραπάνω δεν αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν μια απόφαση αγοράς.

Όμως, από την άλλη πλευρά, τι πιστεύετε ότι θα σκεφτεί αν μιλάτε τον περισσότερο χρόνο για εκείνον και για αυτά που τον απασχολούν, θέτοντας του ερωτήσεις για να αντιληφθείτε πλήρως

  • τι είναι σημαντικό για αυτόν,
  • τι χρειάζεται πραγματικά και γιατί,
  • τι θα ήθελε να πετύχει αγοράζοντας το προϊόν ή την υπηρεσία αυτή
  • πόσο σημαντικό είναι για αυτόν να το αποκτήσει και γιατί,
  • τι είναι αυτό που θα τον κάνει να νιώσει καλά και γιατί.

Σας έχει τύχει σε πωλήσεις του παρελθόντος να έχετε μιλήσει περισσότερο για τον υποψήφιο πελάτη σας, δείχνοντας πραγματικό ενδιαφέρον για αυτόν και να μην ασχοληθείτε παρά μόνο ελάχιστο χρόνο για αυτό που πουλάτε; Και στο τέλος, να αγοράσει από σας και να είναι πολύ χαρούμενος με αυτή την απόφαση;

Δεν πουλάτε προϊόντα ή υπηρεσίες. Σωστά διαβάσατε. Βοηθάτε τους πελάτες να πάρουν τη σωστή απόφαση. Ο καθένας τους, όπως γνωρίζετε, αγοράζει για τους δικούς τους λόγους. Σε αυτό πρέπει να εστιάσετε όταν μιλάτε, ρωτάτε και ασχολείστε με έναν υποψήφιο πελάτη. Αν δεν κατανοήσει πολύ καλά, ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για αυτόν, τις ανάγκες του, τις λύσεις που ψάχνει και όχι για να κάνετε μια ακόμη πώληση, οι πιθανότητες να αγοράσει από σας μειώνονται δραματικά.

Κάποιοι ισχυρίζονται ότι το μοναδικό κριτήριο για να αγοράσει είναι η τιμή. Όμως, βλέπετε τριγύρω σας ότι δεν αγοράζει όλος ο κόσμος με μοναδικό κριτήριο την τιμή. Πώς μπορείτε να ξεπεράσετε αυτό το «εμπόδιο»; Ασχοληθείτε περισσότερο με τον άνθρωπο που έχετε απέναντί σας. Δείξτε του με τη στάση σας, την επικοινωνία σας και την προσοχή σας ότι εκείνος είναι πιο σημαντικός από το να κάνετε εσείς μια ακόμη πώληση.

Εξάλλου αν δεν τον κερδίσετε και δεν εμπιστευθεί ότι σας ενδιαφέρει περισσότερο αυτός από το προϊόν ή η υπηρεσία σας πώς θα κερδίσετε την πώληση;

Μάθετε σήμερα πώς μπορείτε να αυξήσετε δυναμικά τις πωλήσεις σας. Συμπληρώστε το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας πούμε σε ποιους τομείς της επιχείρησής σας πρέπει να επικεντρώσετε τη προσοχή σας και τις ενέργειές σας για να το πετύχετε.


Θέλετε να μάθετε κι άλλους τρόπους για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας;

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Ενδοεταιρική εκπαίδευση Τεχνολογίας Μελέτης | Alianthos Garden

Η τεχνολογία μελέτης είναι το σπουδαιότερο εφόδιο που έχω προσφέρει στον εαυτό μου. Επιτέλους, στα 50 μου χρόνια ανακάλυψα ότι υπάρχει τρόπος να...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Alianthos Garden

Γράφοντας σε χαρτί τα θετικά μου και τα αρνητικά μου σημεία ανακάλυψα ότι μόνο γράφοντας κατανοείς πόσα και ποια είναι. Με το θέμα κοινωνικά και...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Tsakalidis Labs

Η εκπαίδευση λειτούργησε σωστά ως προς την ενημέρωση πάνω στη συνεργασία και στα συναισθήματα καθώς και τη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ εμού και...

Μάνος Β.

Το πρόγραμμα συμβούλευσης της Business Coaching Lab με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησής μου, τον τρόπο και τα βήματα με...

Μάκης Μ.

Αγαπητέ Σέργιε, με τις ακόλουθες γραμμές θα ήθελα, παρόλο το νεαρό της γνωριμίας και συνεργασίας μας, να σε ευχαριστήσω με πραγματική ειλικρίνεια...