27 είδη αναρτήσεων για να βελτιώσετε τη στρατηγική του marketing στο facebook
Στις μέρες μας είναι πολύ σπάνιο να συναντήσουμε επιχείρηση που να μην έχει παρουσία στo facebook. Είναι όμως αρκετά λιγότερες εκείνες που γνωρίζουν πώς να “τρέχουν” μια facebook page με τέτοιο τρόπο, ώστε το κοινό τους να την επισκέπτεται ξανά και ξανά, να αλληλεπιδρά, να την προωθεί σε φίλους και γνωστούς και να λειτουργεί ως υποστηρικτικό εργαλείο για να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης είτε αυτοί μεταφράζονται σε πωλήσεις είτε είναι καθαρά βελτίωσης του brand.
Ποιος είναι ο πιο καθοριστικός παράγοντας για τη βελτίωση της στρατηγικής σας: Το περιεχόμενο. Οι αναρτήσεις σας στο facebook είναι αυτές που θα οδηγήσουν σε αύξηση των like και των σχολίων, θα διευκολύνουν τα shares και κατ΄επέκταση τις πωλήσεις.
Ας δούμε λοιπόν, 27 διαφορετικά είδη αναρτήσεων που μπορείτε να κάνετε για να πετύχετε τα παραπάνω.
- Νέα της επιχείρησής σας.
- Νέα από την επικαιρότητα που αφορούν το ακροατήριό σας.
- Εκπαιδευτικό περιεχόμενο που εσείς δημιουργείτε, για παράδειγμα κάποιες συμβουλές ή άρθρα που έχετε γράψει για την ιστοσελίδα ή το blog σας ή έχουν φιλοξενηθεί σε τρίτα και αφορούν στους πελάτες σας.
- Εκπαιδευτικό υλικό που έχουν δημοσιεύσει άλλοι.
- Ξεκινήστε μια συζήτηση με το κοινό σας και διαβάστε τι έχουν να πουν.
- Περιεχόμενο που θα τους κινητοποιήσει και θα τους δώσει έμπνευση π.χ. ρητά, αποφθέγματα κ.λπ.
- Ένα διαγωνισμό.
- Επιτυχίες πελατών σας.
- Αλλαγές στην επιχείρησή σας π.χ. πρόσληψη ενός νέου ανθρώπου.
- Διάφορα επιτεύγματα ή βραβεύσεις είτε είναι δικές σας είτε του προσωπικού σας.
- Προσφορές των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.
- Κάντε μια σύντομη έρευνα. Ρωτήστε το κοινό σας και μάθετε από αυτό.
- Πληροφορήστε το στα πλαίσια της εξυπηρέτησης πελατών.
- Ανακοινώστε ιστορίες και περιστατικά πετυχημένων ανθρώπων που θα αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση.
- Αναρτήσεις που προωθούν συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες σας π.χ. ένα άρθρο που επεξηγεί γιατί να διαλέξουν το Χ προϊόν.
- E-books ή έρευνες που έχετε δημιουργήσει εσείς ή από κάποιον άλλο που πιστεύετε ότι θα φανούν χρήσιμες και ενδιαφέρουσες.
- Case studies από εταιρείες ή ανθρώπους που έχουν χρησιμοποιήσει τα προϊόντα/υπηρεσίες σας.
- Λίστες ή οδηγούς με χρήσιμες πληροφορίες που θα τους δώσουν την λύση σε ένα πρόβλημα.
- Φωτογραφίες του προσωπικού σας ή της εταιρείας σας. Μη φοβάστε να τσαλακώσετε την εικόνα σας.
- Φωτογραφίες πελατών σας που χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας. (ή δικές σας με πελάτες σας).
- Κάποιες αστείες ιστορίες που θα διασκεδάσουν το ακροατήριό σας.
- Βίντεο.
- Infographics.
- Παρουσιάσεις (slideshows).
- Χρήσιμες πληροφορίες που ενημερώνουν το κοινό σας για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
- Συνεντεύξεις.
- Podcasts.
Η επιτυχία της επιχείρησής σας στο facebook προϋποθέτει, επίσης, το σχεδιασμό ενός στρατηγικού πλάνου βάσει του οποίου πρέπει να ληφθούν υπόψη τα εξής: α) ποιους θέλετε να προσεγγίσετε β) πώς θα το κάνετε και γ) τους στόχους με τους οποίους θα παρακολουθείτε, θα αξιολογείτε και θα διορθώνετε τη στρατηγική σας όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο.
Καλή σας επιτυχία!
Στοιχεία επικοινωνίας
Ζαλοκώστα 8, T.K. 10671, Αθήνα
(+30) 210 3005623
(+30) 693 7992370
info businesscoachinglab.gr
www.businesscoachinglab.gr