Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε πιο πιστούς πελάτες;
Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που θέλουν να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών τους στην επιχείρησή τους. Πραγματικά δεν είναι κάτι δύσκολο και μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε επιχειρηματίας με το προσωπικό που διαθέτει δίχως να αυξήσει τα έξοδά του. Η εξυπηρέτηση πελατών του θα πρέπει να είναι εξαιρετικής ποιότητας. Αυτό αποτελεί ένα πολύ σημαντικό συνδετικό παράγοντα μεταξύ των πελατών και της επιχείρησης.
- Ρωτήστε τους πελάτες σας τι ακριβώς θέλουν. Είναι διαφορετικό να ρωτάτε τους πελάτες σας τι θέλουν σε σχέση με το τι αναμένουν από εσάς και την επιχείρησή σας. Είναι πολύ βασικό να ξέρετε τι είναι αυτό που θέλουν ακριβώς. Διαφορετικοί πελάτες θέλουν διαφορετικά πράγματα από εσάς και την επιχείρησή σας. Ρωτήστε τους πως θέλουν να εξυπηρετούνται από σας. Αυτό μπορεί να σας δώσει εξαιρετικές ιδέες για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών.
- Να ακούτε αυτό που λένε οι πελάτες σας. Ενημερωθείτε για το τι λένε οι πελάτες σας για σας και την επιχείρησή σας. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να το πετύχετε. Από τα social media, από το διαδίκτυο, από εντυπώσεις πελατών σας κτλ. Είναι πολύ σημαντικό να δώσετε την δέουσα προσοχή για να ακούσετε τι λένε οι πελάτες για την εμπειρία τους από την εταιρεία σας. Από το πόσο τους βοήθησε το προϊόν ή η υπηρεσία σας και τι πιστεύουν ότι θα έπρεπε να βελτιώσετε σχετικά με την εξυπηρέτησή σας. Υποσχεθήκατε ότι θα κάνετε κάτι. Ελέγξατε στην συνέχεια ότι το κάνατε; Είναι αυτό που ανέμεναν οι πελάτες σας; Φροντίστε να ελέγχετε ότι αυτό που υπόσχεστε στον πελάτη, είναι αυτό που παραδίδετε πραγματικά.
- Επικοινωνήστε στους πελάτες σας τι να αναμένουν από την επιχείρησή σας. Κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικά και μοναδικά χαρακτηριστικά τα οποία προσδίδουν σε αυτήν ένα συγκριτικό πλεονέκτημα. Αυτά είναι τα δυνατά της σημεία. Θα πρέπει να τα γνωρίζετε. Αφού μάθετε ποια σημεία κάνουν την επιχείρησή σας πολύ δυνατή και ανταγωνιστική, συγκρίνετέ τα με αυτά που θέλουν οι πελάτες σας. Αυτό που επιδιώκετε είναι να συνδέσετε αυτά που θέλουν περισσότερο από εσάς, με αυτά που εσείς είστε ικανοί να κάνετε με τον καλύτερο τρόπο. Φροντίστε λοιπόν, όλοι οι εργαζόμενοι στην επιχείρησή σας να γνωρίζουν αυτά τα σημεία και να τα τηρούν. Να θυμάστε ότι οποιαδήποτε επικοινωνία και συνάντηση έχετε με ένα πελάτη λειτουργεί καθοριστικά για το αν θα επιλέξει να συνεργαστεί ξανά μαζί σας. Επομένως φροντίστε κάθε φορά να παρέχετε εξαιρετική υπηρεσία.
- Ενεργείτε βάσει αυτών που σας λένε οι πελάτες σας. Όταν κάποιοι πελάτες σας υποδεικνύουν ένα τρόπο για να ενεργείτε και να τους εξυπηρετείτε, δώστε την δέουσα προσοχή σε αυτόν και δείτε πως μπορείτε να τον εφαρμόσετε στα δικά σας επιχειρησιακά πλαίσια. Φυσικά και δεν μπορείτε να κάνετε αυτό που θέλει ο οποιοσδήποτε αλλά θα πρέπει να ακούτε, να παρατηρείτε και να ενσωματώνετε στις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών, αυτές που πραγματικά μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση που τους παρέχετε. Οι εντυπώσεις και τα σχόλια των πελατών σας δεν είναι απλά για να αρχειοθετούνται, αλλά θα πρέπει να τα ερμηνεύετε και να εντοπίζετε σε αυτά ευκαιρίες βελτίωσης της εξυπηρέτησης. Συν τοις άλλοις, οι πελάτες σας βλέπουν ότι δίνετε βάση σε αυτά που λένε και φροντίζετε ενεργά ώστε να μένουν ευχαριστημένοι. Έτσι θα επικοινωνούν περισσότερο μαζί σας, δίνοντάς σας “έτοιμη” τροφή για να δημιουργείτε καινούριους τρόπους εξυπηρέτησής τους.
Δεν μπορείτε να ευχαριστήσετε τον κάθε πελάτη κάθε φορά. Το θέμα είναι να βελτιώνεστε όλο και περισσότερο για να μιλάνε οι πελάτες για τις εξαιρετικές σας υπηρεσίες. Εφαρμόζοντας τα παραπάνω, θα δείτε ότι όλο και περισσότερο οι πελάτες σας θα γίνονται πιο πιστοί στην επιχείρησή σας και θα τους επηρεάζει λιγότερο το θέμα της τιμής του προϊόντος ή της υπηρεσίας που τους παρέχετε.
Στοιχεία επικοινωνίας
Ζαλοκώστα 8, T.K. 10671, Αθήνα
(+30) 210 3005623
(+30) 693 7992370
info businesscoachinglab.gr
www.businesscoachinglab.gr