Lead Generation μέσω LinkedIn – Εργαλεία στα χέρια σας!
Το άρθρο αυτό γράφτηκε από την Έθελ Αγγελάτου. Η Έθελ Αγγελάτου δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος και Εισηγήτρια LinkedIn, αναδεικνύοντας το personal & corporate branding των χρηστών της πλατφόρμας. Παράλληλα, απασχολείται ως Σύμβουλος HR & Αναζήτησης Εργασίας, καθώς και ως Υπεύθυνη Σύνταξης συμβουλευτικών άρθρων (έντυπο/ηλεκτρονικό τύπο), καλύπτοντας θέματα αντιμετώπισης της ανεργίας, personal branding, Social Media και επιχειρηματικότητας (kariera.gr, hominumopus.gr, businesscoachinglab.gr, HR Professional, Οδηγός Καριέρας). Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί τόσο σε εταιρείες μαζικής στελέχωσης προσωπικού, όσο και σε διευθύνσεις ανθρώπινου δυναμικού, στους τομείς στελέχωσης, προσλήψεων, επικοινωνίας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Είναι κάτοχος MSc in Human Resources Management του Cardiff, University of Wales, BSc in Business Administration του DEREE – The American College of Greece και πιστοποιημένη Social Media Professional από την STAREGISTER_Intl.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, όχι, το LinkedIn δεν θα γίνει το μαγικό ραβδάκι σας προκειμένου να εμφανίσετε λαγούς και πετραχήλια. Το μαγικό ραβδάκι το έχετε εσείς και το κινείτε στους ρυθμούς και τη συχνότητα που απαιτούν τα Social Media και ασφαλώς, τα τεκταινόμενα της επιχείρησής σας. Μην ξεχνάτε άλλωστε, τα Social Media κινούνται γενικότερα σε γρήγορους ρυθμούς και χρειάζεται συγχρονισμός από μέρους των εταιρειών, προκειμένου να είναι μέρος των εξελίξεων. Ας γίνω όμως λίγο πιο σαφής. Το LinkedIn αποτελεί ένα από τα πιο ιδανικά μέσα – εργαλεία αλλιώς – των δραστηριοτήτων της εταιρείας σας, των προβολών που θέλετε να προσεγγίσουν υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες σας και της διάδρασης (feedback) που θα χρειαστείτε, για να εκμαιεύσετε όσο πιο σαφή στατιστικά και πληροφορίες θα σας φέρουν πιο κοντά σε αυτούς.
Ας καταλάβουμε όμως πρώτα τι σημαίνει Company Page, Groups και Advertising μέσω LinkedIn. Τι απ’ όλα μας χρησιμεύει και γιατί. Γιατί στον επιχειρηματικό κόσμο θεωρείται πλέον επιτακτική ανάγκη, κάθε εταιρεία που σέβεται την εικόνα και τις δραστηριότητές της, να έχει παρουσία σε όσα αναφέραμε, μα και σωστή διαχείριση αυτών; Κατ’ αρχάς, είθισται να λέγεται: “Αν δεν το κάνεις εξαιρετικά, μην το κάνεις καθόλου” (Robert Townsend, Αμερικανός συγγραφέας & ηθοποιός). Συνεπώς, αν κατόπιν έρευνας ή ανάγκης που έχει προκύψει, αποφασίσετε να χτίσετε την εικόνα σας σ’ αυτό το μέσο επαγγελματικής δικτύωσης, τότε φροντίστε να γίνει συγκροτημένα και μεθοδικά, και ιδανικά να έχετε εκπαιδευτεί επαρκώς. Ας εξετάσουμε όμως μία-μία τις προβολές μας:
Company Page
Το σημείο αναφοράς σας. Μην ξεχνάτε πως το LinkedIn πολλάκις έχει χαρακτηριστεί ως το μεγαλύτερο ψηφιακό συνέδριο. Σκεφτείτε λοιπόν, πόσο εύκολα μπορείτε κι εσείς να εξασφαλίσετε όχι μόνο την παρουσία και δράση των στελεχών σας σε αυτό, μα και ένα “περίπτερο” της εταιρείας σας χωρίς χρέωση μέσα σε όλη αυτή την εκτενή ψηφιακή έκθεση, όπου θα μπορείτε να αξιοποιείτε συνεχώς ως σημείο αναφοράς και συλλογής ενδιαφέροντος (sales lead generation). Σε αυτό, θα έχετε τη δυνατότητα να εκθέτετε τα προϊόντα σας, να ενημερώνετε για τις δράσεις και προσφορές της εταιρείας, πόσο μάλλον να προβάλλετε την αίγλη και το brand σας.
Groups
Ένα εργαλείο συλλογής πληροφοριών και δεξαμενής υφιστάμενων και δυνητικών πελατών. Ουσιαστικά, και για χάρη ευκολίας, ας το βαφτίσουμε forum στο οποίο συνομιλούν οι παραπάνω. Εδώ, θα έχετε τη δυνατότητα να προσκαλείτε και να στρατολογείτε ως μέλη του, στελέχη της αγοράς που επιθυμείτε να απαρτίζουν την “κυψέλη” των πληροφοριών σας και fans/followers της εταιρείας σας. Μέσω εποικοδομητικών συζητήσεων που έχετε την ευκαιρία να ξεκινήσετε είτε εσείς ως Owner/Manager ή να ενθαρρύνετε τα στελέχη μέλη του Groups σας, σκεφτείτε τους διαλόγους που μπορούν να προκύψουν ώστε να να σας παρέχουν χρήσιμες και αξιοποιήσιμες πληροφορίες για την αγορά.
Advertising
Δυνατότητα προώθησης (boost) των δραστηριοτήτων σας σχετικά περιορισμένη, αν τη συγκρίνουμε με αυτή του Facebook, μα εξίσου απαραίτητη αν θέλετε να την στοχεύσετε σε συγκεκριμένους κλάδους της αγοράς (industries) και σε κοινό κάτω από κριτήρια τα οποία θα θέσετε εσείς (φύλο, εταιρεία, χώρα, δεξιότητες, ηλικία, κ.ο.κ.).
Εσείς, λοιπόν, πώς θα δράσετε; Θέλετε να μετατρέψετε τις επαφές σας σε ΠΕΛΑΤΕΣ; Τότε…
Κάντε το LinkedIn να “ΠΟΥΛΗΣΕΙ” για εσάς!
Στοιχεία επικοινωνίας
Ζαλοκώστα 8, T.K. 10671, Αθήνα
(+30) 210 3005623
(+30) 693 7992370
info businesscoachinglab.gr
www.businesscoachinglab.gr