Marketing
Πώς θα εφαρμόσετε επιτυχημένα το μοντέλο AIDA στο διαδίκτυο;
Ας δούμε καταρχήν, τι είναι το μοντέλο AIDA. Είναι τα αρχικά των λέξεων Attention, Interest, Desire και Action. (Προσοχή, Ενδιαφέρον, Επιθυμία και Δράση). Τα 4 στάδια της αγοραστικής διαδικασίας δλδ., από τα οποία πρέπει να περάσετε έναν υποψήφιο πελάτη για να...
18 ενδείξεις ότι η διαδικτυακή στρατηγική του marketing σας χρειάζεται άμεσα βελτίωση
Σε κάθε δραστηριότητα της επιχείρησής σας υπάρχουν ενδείξεις ότι βαδίζετε στο σωστό δρόμο. Το ίδιο ισχύει και για τη διαδικτυακή σας στρατηγική marketing. Παρατηρώντας και ελέγχοντάς τις ενδείξεις αυτές ανά τακτά χρονικά διαστήματα είστε ήσυχοι ότι βρίσκεστε σε σωστή...
Τι είναι το inbound marketing;
Ας ξεκινήσουμε με τον ορισμό. Inbound σημαίνει εισερχόμενο. Όσο για το marketing; Υπάρχουν πολλοί ορισμοί, όμως, θα σας δώσουμε αυτόν που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τον τρόπο που θα πρέπει να κάνετε από δω και στο εξής marketing στο διαδίκτυο. Marketing...
8 βήματα για να προσεγγίσετε αποτελεσματικά υποψήφιους πελάτες στο διαδίκτυο
Ποιος επιχειρηματίας δεν θέλει περισσότερους πελάτες για την επιχείρησή του; Παλιά, τις “καλές” εκείνες εποχές τον έβρισκαν οι πελάτες. Τώρα, πρέπει να τους βρει αυτός. Η ιστοσελίδα σας ή το blog σας, τα social media, το χρήσιμο και στοχευμένο περιεχόμενο που...
28 τακτικές marketing για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας αυτό το καλοκαίρι
Το καλοκαίρι αρκετές επιχειρήσεις βλέπουν πτώση στις πωλήσεις τους. Αυτό δεν χρειάζεται να συμβεί και στη δική σας. Πρέπει να κάνετε συγκεκριμένες ενέργειες για να το καταφέρετε. Ενέργειες που ίσως αποφεύγατε για διάφορους λόγους το προηγούμενο διάστημα ή αναβάλλατε...
Τι σχέση έχει το περιεχόμενο που δημοσιεύετε με τις πωλήσεις της επιχείρησής σας;
Κάτι λέτε όταν επικοινωνείτε για να πουλήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας.Αυτό που λέτε δημιουργεί εμπιστοσύνη, στοιχείο απαραίτητο για να ξεκινήσει η σχέση σας με τον υποψήφιο πελάτη ώστε να αγοράσει από σας. Δεν γίνεται να υπάρξει πώληση δίχως εμπιστοσύνη. Υπάρχει...
Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε το pinterest για την επιχείρησή σας;
Το pinterest είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης σχετικά καινούργιο το οποίο γίνεται όλο και πιο δημοφιλές τα τελευταία 2 χρόνια. Σε αυτό όπως και στα υπόλοιπα, έχετε τη δυνατότητα να διατηρείτε προσωπικό λογαριασμό αλλά και εταιρικό λογαριασμό ο οποίος βελτιώνει την...
27 είδη αναρτήσεων για να βελτιώσετε τη στρατηγική του marketing στο facebook
Στις μέρες μας είναι πολύ σπάνιο να συναντήσουμε επιχείρηση που να μην έχει παρουσία στo facebook. Είναι όμως αρκετά λιγότερες εκείνες που γνωρίζουν πώς να “τρέχουν” μια facebook page με τέτοιο τρόπο, ώστε το κοινό τους να την επισκέπτεται ξανά και ξανά, να...
Τι πάει στραβά με τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας;
Το τελευταίο διάστημα οι συμβουλές και τα άρθρα μας επικεντρώνονται περισσότερο σε θέματα internet marketing, βελτίωσης της παρουσίας μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο και αύξησης πωλήσεων μέσω της ιστοσελίδας. Γιατί όμως ασχολούμαστε όλο και περισσότερο με τα παραπάνω;...
Από πού θα πάρετε ιδέες για να δημιουργήσετε περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας;
Έχουμε τονίσει αρκετές φορές σε προηγούμενες συμβουλές πως μια από τις πιο σημαντικές παραμέτρους για να έχει η ιστοσελίδα σας μια ολοκληρωμένη παρουσία αποτελεί η δημιουργία περιεχομένου σε τακτά χρονικά διαστήματα. Με αυτό τον τρόπο κάνετε τον επισκέπτη της να...
Στοιχεία επικοινωνίας
Ζαλοκώστα 8, T.K. 10671, Αθήνα
(+30) 210 3005623
(+30) 693 7992370
info businesscoachinglab.gr
www.businesscoachinglab.gr