Πωλήσεις
Tι άλλο πρέπει να αγοράσει ένας πελάτης πέρα από την τιμή και το προϊόν σας;
Πολλοί επιχειρηματίες έχουν την πεποίθηση ότι έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η οικονομική κατάσταση σήμερα, ο πελάτης αγοράζει με μοναδικά κριτήρια την τιμή του προϊόντος και βέβαια, τα χαρακτηριστικά του. Δεν έχουμε σκοπό να υποβαθμίσουμε τη σπουδαιότητα που έχουν και οι...
Πώς θα κάνετε τις προσφορές σας πιο αποτελεσματικές;
Αυτή την περίοδο οι πελάτες δεν ανταποκρίνονται στις προσφορές που τους στέλνετε όπως στο παρελθόν. Μπορούμε πολύ εύκολα να το αιτιολογήσουμε με το ότι έχει μειωθεί η αγοραστική τους δύναμη και γι' αυτό δεν αγοράζουν. Όμως, μην ξεχνάμε ότι έχουν περισσότερες επιλογές,...
Γιατί δεν αγοράζουν οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας;
Ο καθένας μπορεί να ανοίξει μια επιχείρηση στο διαδίκτυο και να ξεκινήσει να πουλάει προϊόντα ή υπηρεσίες. Κι αυτό δίχως να έχει τα λειτουργικά κόστη της δικής σας επιχείρησης που με πολύ κόπο και θυσίες καταφέρατε να κρατήσετε μέχρι σήμερα ζωντανή. Όμως τι γίνεται...
32 βασικά σημεία που προκαλούν χαμηλές πωλήσεις
Τι μπορεί να κάνει ένας επιχειρηματίας για να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά το πρόβλημα των χαμηλών πωλήσεων; Όπως έχουμε γράψει σε προηγούμενες συμβουλές μας, ένα από τα πιο σημαντικά καθήκοντά του αποτελεί η ενίσχυση των ενεργειών marketing της επιχείρησης. Πέρα από...
Δίνετε τιμές από το τηλέφωνο;
Ένα συχνό δίλημμα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες και οι υπάλληλοί τους ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο, είναι το αν θα πρέπει να δίνουν τιμές από το τηλέφωνο ή όχι. Αρκετοί είναι αυτοί που επιθυμούν να ενημερωθούν για την τιμή ενός προϊόντος πριν επισκεφθούν μια...
22 αποτελεσματικοί τρόποι follow up για αύξηση των πωλήσεων
Ένα από τα βασικότερα καθήκοντα ενός πωλητή είναι να κάνει follow up σε υφιστάμενους και σε υποψήφιους πελάτες συστηματικά, δίχως να γίνεται πιεστικός και να τον αποφεύγουν. Η διαδικασία των follow up, δηλαδή η τακτική επικοινωνία και οι συναντήσεις με υποψήφιους ή...
Πόσο αποτελεσματικά χτίζετε τις σχέσεις σας με τους υποψήφιους πελάτες σας;
Εφαρμόζοντας επιτυχημένες ενέργειες marketing μέσω της ιστοσελίδας σας, στοχευμένων στρατηγικών email marketing ή αποστολών αλληλογραφίας, διαφήμισης μέσω Google ads κτλ. σας προσεγγίζουν υποψήφιοι πελάτες που είτε θέλουν να αγοράσουν αμέσως από σας, είτε θέλουν να...
Πώς δε θα σας ξεχάσουν οι πελάτες σας στις διακοπές;
Ο Αύγουστος έχει μπει για τα καλά. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, από τους πελάτες σας έχουν κλείσει τις επιχειρήσεις τους και έχουν φύγει διακοπές. Οι πωλήσεις σας μπορεί να έχουν μειωθεί, όμως, με ένα σωστό πλάνο ενεργειών marketing αυτόν το μήνα, μπορείτε να...
Ποια ενέργεια σας εξασφαλίζει περισσότερες πωλήσεις;
Η πώληση είναι η διαδικασία που φέρνει χρήματα στην επιχείρηση. Στην δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύουμε, την πληθώρα των προσφορών και των εκπτώσεων που υπάρχουν στην αγορά καθώς και με την αλλαγή του τρόπου συμπεριφοράς των υποψήφιων πελατών η διαδικασία αυτή...
Πόσες προσπάθειες κάνετε πριν εγκαταλείψετε μια πώληση;
Έχετε σκεφτεί μετά από πόσες προσπάθειες πώλησης του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας παραιτείται κάποιος πωλητής και συνεχίζει με τον επόμενο υποψήφιο πελάτη του; Πόσες είναι οι προσφορές που έχει κάνει και δεν έχει πάρει απάντηση ή του τις έχουν απορρίψει και στην...
Στοιχεία επικοινωνίας
Ζαλοκώστα 8, T.K. 10671, Αθήνα
(+30) 210 3005623
(+30) 693 7992370
info businesscoachinglab.gr
www.businesscoachinglab.gr