Πωλήσεις
Οι 2 απαραίτητες ενέργειες για να κερδίσετε περισσότερα σε μια πώληση
Κλείσατε τον πελάτη και υπέγραψε την πρόταση συνεργασίας σας. Επιστρέψατε στο γραφείο σας έχοντας άλλη μια κλεισμένη δουλειά. Νιώθετε ότι πετύχατε το στόχο σας. Μήπως υπάρχει και κάτι άλλο, παραπάνω, που θα μπορούσατε να κάνετε όταν διαπραγματευόσασταν με τον πελάτη...
Τι πρέπει να σκεφτείτε πριν μειώσετε την τιμή σας;
Ο πιο εύκολος τρόπος να πουλήσετε είναι μειώνοντας την τιμή σας. Ο κόσμος δεν έχει λεφτά, υπάρχει κρίση, capital control και διάφορα άλλα ακράδαντα επιχειρήματα που δικαιολογούν την έκπτωση στη τιμή. Την επόμενη φορά που θα σκεφτείτε να μειώσετε την τιμή του προϊόντος...
Τι είναι το social selling;
Social selling ή αλλιώς πώληση μέσω κοινωνικών δικτύων. Με ποιο τρόπο; Χτίζοντας εμπιστοσύνη και αξιοπιστία. Ο πωλητής αξιοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα όπως το facebook, το LinkedIn, το twitter κ.λπ. προωθώντας μέσω των συγκεκριμένων μέσων στοχευμένες πληροφορίες και...
Πόσο επιτυχημένα πρέπει να έχετε «αγοράσει» τις υπηρεσίες σας πριν τις πουλήσετε με επιτυχία στον πελάτη;
Κάθε βήμα στη διαδικασία πώλησης είναι και «δόσιμο» σε ένα βαθμό. Μέχρι βέβαια να φτάσετε βήμα- βήμα στο τελικό κλείσιμο, αυτό το οποίο κάθε πωλητής επιδιώκει, δλδ. η υπογραφή του πελάτη και η πληρωμή της προκαταβολής ή η εξόφληση, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της...
Καλός ή αποτελεσματικός πωλητής; Τι προτιμάτε να είστε;
Η πώληση δεν είναι πώληση αν δεν καταλήξει σε κλείσιμο της συμφωνίας. Το κλείσιμο είναι και το πιο καθοριστικό στάδιο. Εκεί κρίνεστε για το πόσο καλή δουλειά έχετε κάνει ως πωλητές. Αν δεν κλείσει ο πελάτης που σημαίνει να υπογράψει την πρόταση που του προτείνατε και...
Πόσο σημαντικό λόγο έχετε που δεν επικοινωνείτε συχνά με τους πελάτες σας;
Υπάρχουν πολλοί λόγοι που “εμποδίζουν” έναν επιχειρηματία να επικοινωνήσει με τους πελάτες του ή να κάνει follow up με υποψήφιους πελάτες. Έλλειψη χρόνου, ενασχόλησή του με πάρα πολλά πράγματα επί καθημερινής βάσης, επείγουσες καταστάσεις που χρήζουν άμεσο χειρισμό...
Παίρνετε τις σωστές απαντήσεις στις ερωτήσεις που κάνετε όταν πουλάτε;
Όσοι ασχολούνται με τις πωλήσεις, ξέρουν ότι οι τεχνικές και οι στρατηγικές πωλήσεων για να κλείνουν πελάτες έχουν αλλάξει. Συγκεκριμένα αν θέλουν να ανέβουν επίπεδο στις πωλήσεις θα πρέπει να αναπτύξουν διαφορετικές δεξιότητες. Η πώληση είναι επικοινωνία. Όσο...
Οι πελάτες σας γνωρίζουν. Σας σκέφτονται πριν αγοράσουν;
Όταν ο κόσμος δεν σας γνωρίζει είναι σίγουρο ότι οι πιθανότητες να αγοράσουν από σας είναι ελάχιστες ως μηδαμινές. Όταν όμως σας ξέρουν, είστε σίγουροι ότι σας σκέφτονται όταν είναι να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας; Τι μπορεί να πηγαίνει στραβά; Έχετε σκεφτεί...
Τι είναι πιο σημαντικό για σας στην πώληση; Το προϊόν ή ο πελάτης σας;
Πριν απαντήσετε, σκεφτείτε μια στιγμή το εξής: Όταν κάνετε μια πώληση, πόση ώρα μιλάτε στον πελάτη για το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε και πόση ώρα αφιερώνετε για τον πελάτη σας; Απαντήστε την ερώτηση αυτή και θα καταλάβετε ποιο είναι τελικά αυτό που...
Γνωρίζει πραγματικά τι κερδίζει ο κάθε πελάτης που αγοράζει από σας;
Η εποχή που ένας πωλητής, στην προσπάθειά του να πουλήσει, αναφερόταν στα χαρακτηριστικά των προϊόντων ή των υπηρεσιών του έχει περάσει. Τουλάχιστον για κάποιους πωλητές, αρκετούς θα λέγαμε, που έχουν κατανοήσει ότι ο τρόπος marketing και πώλησης έχει διαφοροποιηθεί...
Στοιχεία επικοινωνίας
Ζαλοκώστα 8, T.K. 10671, Αθήνα
(+30) 210 3005623
(+30) 693 7992370
info businesscoachinglab.gr
www.businesscoachinglab.gr