Έχει “μαρκίζα” το LinkedIn;
Το άρθρο αυτό γράφτηκε από την Έθελ Αγγελάτου. Η Έθελ Αγγελάτου, δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος και Εισηγήτρια LinkedIn, αναδεικνύοντας το personal & corporate branding των χρηστών της πλατφόρμας. Παράλληλα, απασχολείται ως Σύμβουλος HR & Αναζήτησης Εργασίας, καθώς και ως Υπεύθυνη Σύνταξης συμβουλευτικών άρθρων (έντυπο/ηλεκτρονικό τύπο), καλύπτοντας θέματα αντιμετώπισης της ανεργίας, personal branding, Social Media και επιχειρηματικότητας (businesscoachinglab.gr, wearesocialmedia.gr, kariera.gr, hominumopus.gr, HR Professional, Οδηγός Καριέρας). Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί τόσο σε εταιρείες μαζικής στελέχωσης προσωπικού, όσο και σε διευθύνσεις ανθρώπινου δυναμικού, στους τομείς στελέχωσης, προσλήψεων, επικοινωνίας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Είναι κάτοχος MSc in Human Resources Management του Cardiff, University of Wales, BSc in Business Administration του DEREE – The American College of Greece και πιστοποιημένη Social Media Professional από την STAREGISTER_Intl.
Φυσικά και έχει… και το καλό της υπόθεσης είναι ότι έχετε λόγο και μπορείτε ενεργά να συμβάλλετε και στα δύο χαρακτηριστικά της! Κοινώς, τί θα εισάγετε στη “μαρκίζα”, και πώς αυτή θα προβάλλεται. Περί της φωτογραφίας και της επικεφαλίδας-τίτλου σας ο λόγος, όπου εμφανίζονται περίοπτα στην αρχή του profile σας, προτού καν ο επισκέπτης (βλ. μελλοντικός-δυνητικός συνεργάτης σας) προχωρήσει στην ανάγνωσή του. Πόσο σημαντικά όμως είναι αυτά και πώς συνδέονται με τη συνολική επαγγελματική και ψηφιακή σας εικόνα;
Η εικόνα σας ως μονάδες, πόσο μάλλον ως επαγγελματίες και επιχειρήσεις, αποτελεί το Α και το Ω για τις πωλήσεις σας, και την επιτυχή προσέγγιση των συνεργατών και του καταναλωτικού σας κοινού. Σκεφτείτε, όπως ακριβώς θα σκέφτονταν ένας δημοσιογράφος! Το παν γι’ αυτόν θα ήταν να “τραβήξει” με το δημοσίευμά του, όσα περισσότερα βλέμματα και clicks είναι εφικτό (στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο αντίστοιχα). Με τι τρόπο; Μα ασφαλώς με το να επιλέξει την κατάλληλη φωτογραφία και την κατάλληλη επικεφαλίδα για την “ιστορία” του. Ακριβώς, ό,τι αναζητάτε και επιθυμείτε κι εσείς!
Δεν είναι τυχαίο που έρευνες για την αναγνωσιμότητα των LinkedIn profiles υποδεικνύουν τη φωτογραφία ενός χρήστη ως τη νούμερο 1 σημαντική πληροφορία/κριτήριο και αμέσως μετά την επικεφαλίδα-τίτλο τους. Ακόμα και για την αγορά ενός βιβλίου, το εξώφυλλο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής. Συνεπώς, είναι απίστευτο πόσο λίγο χρόνο αφιερώνουν οι χρήστες του LinkedIn και γενικότερα ασχολούνται για να φροντίσουν το “εξώφυλλό” τους, δεδομένης της σημασίας του!
Όσον αφορά στην επικεφαλίδα-τίτλο σας, έχετε 120 χαρακτήρες στη διάθεσή σας για να κερδίσετε τις εντυπώσεις. Θα μείνετε σε έναν “στεγνό” τίτλο, ή θα αξιοποιήσετε τους επιπλέον χαρακτήρες:
- δίνοντας μια επιπλέον, αλλά λιτή κατά τ’ άλλα, πινελιά του ποιοι είστε
- συμπεριλαμβάνοντας την επαγγελματική σας ιδιότητα, δίνοντας ένα ξεχωριστό και ενδιαφέρον τόνο στην περιγραφή της
- αναφέροντας την εταιρεία σας, ιδιαίτερα αν αυτή είναι γνωστή και εκτός συνόρων, το οποίο πιθανόν να προσελκύσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας
- προσθέτοντας ενδεχομένως και μια μικρή περιγραφή του “τι πουλάτε” (προτείνεται να περιγραφεί σε ελάχιστους χαρακτήρες και μόνο από πολύ εξοικειωμένους χρήστες!)
Ακολουθώντας τις παραπάνω προτάσεις, θα συνειδητοποιήσετε αργά ή γρήγορα ότι έτσι δεν εμπλουτίζετε απλά την εικόνα σας, αλλά θέτετε τις πιο σημαντικές βάσεις για την επισκεψιμότητα του προσωπικού site της επαγγελματικής σας υπόστασης (γιατί περί αυτού πρόκειται).
Στοιχεία επικοινωνίας
Ζαλοκώστα 8, T.K. 10671, Αθήνα
(+30) 210 3005623
(+30) 693 7992370
info businesscoachinglab.gr
www.businesscoachinglab.gr