Πόσο αποτελεσματικά έχετε κατηγοριοποιήσει τη βάση των email σας;

Νοέ 24, 2015 | Marketing, Συμβουλές

Μια στρατηγική email marketing όταν εφαρμοστεί σωστά μπορεί να αναπτύξει τις πωλήσεις σας και να δημιουργήσει πιο πιστούς πελάτες. Βασική αρμοδιότητα του ατόμου που έχει αναλάβει να στέλνει email είναι να χτίσει και να κατηγοριοποιήσει την λίστα αυτή, ώστε να μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματα από την συγκεκριμένη ενέργεια.

Όσο πιο στοχευμένα εφαρμοστεί η στρατηγική σας τόσο περισσότερα αποτελέσματα θα έχετε. Αυτή είναι μια πολύ σημαντική παράμετρος για να δείτε γρήγορα τους κόπους σας να δικαιώνονται. Θα πρέπει να κατηγοριοποιήσετε με τέτοιο τρόπο την λίστα σας ώστε να στέλνετε συγκεκριμένα μηνύματα σε συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών και όχι το ίδιο σε όλους, γιατί τότε κινδυνεύετε να δείτε τον αριθμό των ανθρώπων που διαγράφονται από αυτή (unsubscribers) να μεγαλώνει απειλητικά.

Μια εύκολη και πρακτική κατηγοριοποίηση για να δημιουργήσετε μια ισχυρή και δυνητικά αποτελεσματική λίστα με email είναι να την χωρίσετε στα παρακάτω τμήματα. Αν η δραστηριότητα της επιχείρησής σας είναι B2B ξεκινήστε με αυτές τις 4 κατηγορίες.

  • Βάσει αντικειμένου και δραστηριότητας. Για παράδειγμα ξενοδοχεία, βιομηχανίες, εταιρείες πληροφορικής κτλ. Αυτό σας διευκολύνει να στέλνετε συγκεκριμένα μηνύματα ανάλογα με το είδος της εταιρείας, με αποτέλεσμα το ποσοστό μετατροπής (conversion ratio) των subscribers σε πελάτες να μεγαλώνει.
  • Βάσει μεγέθους των εταιρειών. Όσες περισσότερες πληροφορίες γνωρίζετε για το μέγεθος της εταιρείας όπως αριθμός προσωπικού, ποσό τζίρου, διαφημιστικό budget κτλ., τόσο πιο εύκολα μπορείτε να προσαρμόσετε τα μηνύματά σας για να πετύχετε μεγαλύτερο ποσοστό ανταπόκρισης από την αποστολή σας.
  • Βάσει τοποθεσίας. Η τοποθεσία είναι μια σημαντική παράμετρος που θα σας επιτρέψει να προσαρμόσετε τα email σας βάσει των γεωγραφικών χαρακτηριστικών. Δηλαδή, γνωρίζοντας από ποιο μέρος της χώρας έχετε μεγαλύτερες ανταποκρίσεις, μπορείτε να αξιοποιήσετε κατάλληλα το στοιχείο αυτό για περαιτέρω εξειδικευμένες προωθητικές ενέργειες.
  • Πελάτες και υποψήφιοι πελάτες. Αυτός ο διαχωρισμός σας βοηθάει να αναγνωρίζετε τις ανάγκες των πελατών σας προτείνοντάς τους συγκεκριμένες λύσεις και παράλληλα σας δίνει την δυνατότητα να προτείνετε λύσεις ώστε να κατευθύνετε τους υποψήφιους πελάτες να αγοράσουν από εσάς.

Ο κόσμος έχει βαρεθεί να ανοίγει τα εισερχόμενά του και να βλέπει μια μακροσκελή λίστα από email. Πόσο μάλλον όταν αυτά είναι διαφημιστικά. Δεν έχει ούτε το χρόνο, ούτε την διάθεση να τα διαβάσει. Γνωρίζοντας όμως ότι η εταιρεία σας του στέλνει συγκεκριμένα email με θέματα που τον ενδιαφέρουν και τον βοηθούν ουσιαστικά στην δουλειά του, τότε πολύ πιθανό να διαγράψει τα υπόλοιπα και να κρατήσει το δικό σας για να το διαβάσει.

Φροντίστε να αποστέλλετε όσο πιο στοχευμένα email μπορείτε. Κατηγοριοποιήστε λοιπόν την λίστα σας όσο το δυνατόν πιο λειτουργικά βάσει των αναγκών της επιχείρησής σας και θα δείτε πόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε.

    Πώς μπορεί να βοηθήσει εσάς και την επιχείρησή σας το Business Coaching;
    Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

    Tig Constructions – Βασίλης Καρβουνιάρης

    Στο συμβουλευτικό πρόγραμμα με τον Θοδωρή Κακαλέτρη έμαθα πολλά. Έμαθα πώς λειτουργεί μια επιχείρηση κι έβαλα στόχους που δεν θα έβαζα από μόνος...

    Amalthium Studio – Ζελέσκου Ειρήνη

    Οι συμβουλεύσεις με τον Θοδωρή Κακαλέτρη με βοήθησαν να μάθω τα επιμέρους κομμάτια του επιχειρείν και πλέον πιστεύω ότι μπορώ να οργανώσω τη δική...

    Β.Φ

    Αγαπητή Γιάννα,  Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την πολύτιμη βοήθεια που μου έχεις προσφέρει τα τελευταία χρόνια μέσα από τη...

    Κοντογούρη Ευανθία

    Είχα ατομική συνεδρία με την κυρία Γιάννα Παπαδάκη. Έχει έναν μοναδικό τρόπο να εξηγεί και να σε βοηθά να αντιληφθείς πού έγκειται η λύση στα...

    Γ.Μ.

    Το σεμινάριο με τον Θοδωρή Κακαλέτρη ήταν άκρως εποικοδομητικό. Με βοήθησε στο να γνωρίσω τον τρόπο που θα αντιμετωπίζω πλέον τις καταστάσεις γύρω...