Τι σχέση έχει η ιστοσελίδα σας με τον πελάτη σας;
Πόσες φορές έχετε θέσει αυτό το ερώτημα στον εαυτό σας ή στον υπεύθυνο marketing της επιχείρησής σας; Υπάρχει περιθώριο βελτίωσης; Θα μπορούσε η διαδικτυακή σας παρουσία να έχει περισσότερη σχέση με τον υποψήφιο πελάτη σας;
Ας δούμε πώς ορίζεται η λέξη «σχέση» στο λεξικό. Σχέση: οι δεσμοί συνάφειας, ομοιότητας ή/και αναλογίας, η ύπαρξη κοινών σημείων. Ο βαθμός στον οποίο έχουν πράγματα, καταστάσεις ή πρόσωπα κοινά σημεία…
Πώς δένει όλο αυτό με σας, την εταιρεία σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, τους πελάτες σας και τις ενέργειες marketing στο διαδίκτυο;
Υπάρχει μια πολύ ενδιαφέρουσα θεωρία. Η θεωρία της σχετικότητας στο διαδίκτυο. Η ύπαρξη σχετικότητας μεταξύ της εμφάνισης, της παρουσίας και του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας με αυτό που αναζητά ο υποψήφιος πελάτης σας οδηγεί σε αύξηση της εμπιστοσύνη του σε σας. Και το τελευταίο, θέλετε να συμβαίνει όλο και περισσότερο.
Όταν η εμπιστοσύνη αποτελεί βασική προϋπόθεση και αναγκαία συνθήκη για να αγοράσει κάποιος από εσάς, η εύρεση νέων τρόπων για να πετύχετε αύξηση και βελτίωσή της θα πρέπει να κυριαρχεί στη σκέψη σας. Καθημερινά. Ιδιαίτερα σε περίοδο κρίσης.
Ο βαθμός που θα πουλήσετε εξαρτάται από το πόσο σχετικά είναι αυτά που επικοινωνείτε στον πελάτη. Όσο αυξάνεται η σχετικότητα τόσο αυξάνονται οι πωλήσεις. Τόσο απλά. Με άλλα λόγια, έχετε τόσα χρήματα στο τέλος του μήνα όσο α) σας μαθαίνουν πελάτες και β) αντιλαμβάνονται ξεκάθαρα τη σχέση αυτών που λέτε και παρουσιάζετε με αυτούς. Πόσο σχετική είναι
- η ιστοσελίδα σας,
- τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας,
- το περιεχόμενό σας, το κείμενο και ο τρόπος γραφής του,
- οι στοχευμένες συμβουλές στο blog σας,
- η εμφάνιση της ιστοσελίδας σας,
- τα newsletter που στέλνετε
- οι αναρτήσεις σας στο facebook, στο twitter, στο LinkedIn και στα υπόλοιπα social media της επιχείρησής σας
- οι φωτογραφίες που χρησιμοποιείτε
- τα video που ανεβάζετε
- οι προσφορές σας
- οι ενέργειες βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας
- ο βαθμός προσωποποίησης της επικοινωνίας σας
- οι ενέργειες internet marketing που κάνετε και ούτω καθ΄εξής
με τις
- ανάγκες
- επιθυμίες
- προβλήματα
- ανησυχίες
- στόχους
- όνειρα
- ενοχλήσεις, αναστατώσεις
- δυσάρεστες και ανεπιθύμητες καταστάσεις του υποψήφιου πελάτη σας που βιώνει αυτή τη δύσκολη χρονική περίοδο στη ζωή και την επιχείρησή του
Σε αυτό πρέπει να επικεντρωθείτε και να δώσετε απάντηση. Αυτά πρέπει να φέρετε πιο “κοντά”. Αν υπάρχει μεγάλος βαθμός σχετικότητας, ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σας θα συμφωνήσει με αυτό που βλέπει, διαβάζει και επιδιώκετε να του επικοινωνήσετε. Σταδιακές συμφωνίες οδηγούν σε πώληση. Ένας από τους βασικούς νόμους για τις πωλήσεις. Εξάλλου ποια ήταν η τελευταία φορά που αγοράσατε από κάποιον ή από κάποια ιστοσελίδα που δεν εμπιστευόσασταν; Καλές πωλήσεις! Θέλετε να μάθετε πώς μπορείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας; Συμπληρώστε σήμερα το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας πούμε έξυπνους τρόπους για να το πετύχετε!
Στοιχεία επικοινωνίας
Ζαλοκώστα 8, T.K. 10671, Αθήνα
(+30) 210 3005623
(+30) 693 7992370
info businesscoachinglab.gr
www.businesscoachinglab.gr