Πώς το blog της επιχείρησής σας μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις της;
Πλέον ο επιχειρηματίας, έχει στην διάθεσή του αρκετά εργαλεία στο internet και οφείλει να τα αξιοποιήσει για να αυξήσει τις πωλήσεις του και να αναπτύξει την επιχείρησή του. Εργαλεία όπως τα social media, το email marketing και άλλα που όλα μαζί ως σύνολο, αλληλοσυμπληρώνουν τη στρατηγική του marketing στο διαδίκτυο. Ένα από αυτά, το οποίο είναι πολύ σημαντικό εργαλείο και για το οποίο θα μιλήσουμε σήμερα, είναι το εταιρικό blog και το πώς μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση πωλήσεων.
Όλοι γνωρίζουμε ότι για να βρει κανείς μια επιχείρηση στο διαδίκτυο πρέπει πρώτα από όλα να βρίσκεται εκεί. Να έχει παρουσία online. Αυτό όμως δεν φτάνει για να γίνει η πώληση. Θα πρέπει η ιστοσελίδα και το blog της να ενημερώνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Δυστυχώς, όπως φαίνεται, παρατηρώντας αρκετές ιστοσελίδες ελληνικών επιχειρήσεων, δεν είναι μία αρκετά διαδεδομένη μέθοδος.
Όσο περισσότερο και συχνότερα ενημερώνεται μια ιστοσελίδα ή ένα blog και παράλληλα, γίνονται ενέργειες βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης στο περιεχόμενο που δημοσιεύεται, άλλο τόσο η Google ή οι υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης θα τα βρίσκουν ευκολότερα και θα τα εμφανίζουν στα αποτελέσματα αναζήτησης, κάθε φορά που κάποιος ψάχνει για το σχετικό αντικείμενο ή μέσω των σχετικών λέξεων κλειδιών.
Η συμβολή ενός εταιρικού blog είναι εξαιρετικής σημασίας για να ενδυναμωθεί η ανανέωση του περιεχομένου. Δημοσιεύοντας σε αυτό χρήσιμες πληροφορίες, συμβουλές όπου φαίνεται η τεχνογνωσία της, περιεχόμενο που βοηθά τον επισκέπτη να αντιμετωπίσει πιθανά προβλήματα ή ανεπιθύμητες καταστάσεις στην επιχείρησή του, ενισχύεται η αξιοπιστία της επιχείρησης και το brand της στα μάτια του.
Το blog δημιουργεί το διαδικτυακό χώρο όπου ο επισκέπτης μπορεί να καθίσει και να διαβάσει θέματα που τον ενδιαφέρουν. Διαβάζοντάς τα, ενδυναμώνεται η οικειότητα και η συμπάθεια που νιώθει για την επιχείρηση αυτή καθαυτή, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, το προσωπικό της. Και σίγουρα κάποιος προτιμά να αγοράσει κάτι από κάποιον που συμπαθεί παρά από έναν άγνωστο. Είναι καθαρά θέμα εμπιστοσύνης.
Μέσω λοιπόν της συχνής ανάρτησης συγκεκριμένου περιεχομένου, τον «προετοιμάζει» σιγά σιγά ώστε να αποκτήσει μια καλύτερη εικόνα για την επιχείρηση, να κατανοήσει τον τρόπο που λειτουργεί, να γνωρίσει την προσωπικότητα της επιχείρησης (δηλαδή των ατόμων που γράφουν στο blog) αντιλαμβανόμενος κάθε φορά που διαβάζει μια ανάρτησή της, το μέγεθος της κατάρτισής της και την έκταση της εξειδίκευσής της. Το αποτέλεσμα; Το blog φέρνει όλο και πιο κοντά τον επισκέπτη σε αυτή.
Το εταιρικό blog οδηγεί, επίσης, τον υποψήφιο πελάτη όχι μόνο να επισκέπτεται την ιστοσελίδα όλο και πιο συχνά αλλά και να την διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό, χτίζοντας μια όμορφη σχέση μεταξύ επιχείρησης και αναγνώστη.
Όσο πιο στοχευμένο και κατάλληλο είναι το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στο εταιρικό blog άλλο τόσο ο επισκέπτης αντιλαμβάνεται την αξία του και τελικά αποδέχεται το ενδιαφέρον της επιχείρησης να τον βοηθήσει να πάρει τη σωστή απόφαση.
Σύμφωνα με την εταιρεία Hubspot, οι επιχειρήσεις που δημοσιεύουν περισσότερες από 20 αναρτήσεις το μήνα στο blog τους, έχουν πέντε φορές περισσότερους επισκέπτες από αυτές που δημοσιεύουν μέχρι 4 αναρτήσεις το μήνα. Εύκολα καταλαβαίνουμε ότι περισσότερο περιεχόμενο σημαίνει περισσότερους επισκέπτες που μεταφράζεται σε περισσότερες πωλήσεις.
Συμβουλεύετε τον υποψήφιο πελάτη και τον βοηθάτε όταν βρίσκεστε απέναντί του ή του μιλάτε στο τηλέφωνο. Γράψτε τα στο blog της επιχείρησής σας και θα δείτε πόσο πιο εύκολη θα γίνει η διαδικασία της πώλησής σας όταν θα τον συναντήσετε. Γιατί; Απλά, θα σας έχει γνωρίσει πιο πριν, διαβάζοντας αυτά που δημοσιεύσατε και έτσι θα είναι πιο δεκτικός σε αυτά που έχετε να του προτείνετε. Το εταιρικό blog είναι ο καλύτερος τρόπος για να μοιραστείτε την γνώση σας. Δοκιμάστε το.
Καλή σας επιτυχία!
Στοιχεία επικοινωνίας
Ζαλοκώστα 8, T.K. 10671, Αθήνα
(+30) 210 3005623
(+30) 693 7992370
info businesscoachinglab.gr
www.businesscoachinglab.gr