28 τακτικές marketing για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας αυτό το καλοκαίρι

Ιούν 12, 2016 | Marketing, Συμβουλές

Το καλοκαίρι αρκετές επιχειρήσεις βλέπουν πτώση στις πωλήσεις τους. Αυτό δεν χρειάζεται να συμβεί και στη δική σας. Πρέπει να κάνετε συγκεκριμένες ενέργειες για να το καταφέρετε. Ενέργειες που ίσως αποφεύγατε για διάφορους λόγους το προηγούμενο διάστημα ή αναβάλλατε λόγω φόρτου εργασίας.

Το πιο σημαντικό βήμα που πρέπει να κάνετε πριν αποφασίσετε να ξεκινήσετε οποιαδήποτε ενέργεια για βελτίωση των πωλήσεων σας, είναι πρώτα να αλλάξετε τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας σας. Ξέρουμε ότι αυτό μπορεί να είναι δύσκολο όμως πραγματικά αυτή η αλλαγή παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία σας. Αν στο παρελθόν το καλοκαίρι ήταν για τη δική σας εταιρεία μια περίοδος δύσκολη και προβληματική, διαφωνήστε και αποφασίστε ότι η φετινή θα είναι διαφορετική και πιο αποδοτική.

Ας δούμε πώς μπορούμε να το πετύχουμε. Συγκεντρώσαμε 28 τακτικές για αποτελεσματικό marketing ώστε να επιλέξετε ποια ή ποιες από αυτές ταιριάζουν στην επιχείρησή σας, στο αγοραστικό σας κοινό και σαφώς μπορούν να υλοποιηθούν σύμφωνα με τις υπάρχουσες οικονομικές σας δυνατότητες.

Πολλές από τις παρακάτω τακτικές μπορούν να πραγματοποιηθούν με πραγματικά ελάχιστο κόστος. Ακόμη και τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης έχουν «βάλει νερό στο κρασί τους» και μπορείτε να πετύχετε αρκετά καλές προσφορές.

1. Ιστοσελίδα (χαμηλό κόστος)
2. Social media marketing (ελάχιστο κόστος)
3. Τηλεφωνικές πωλήσεις σε υφιστάμενους και νέους πελάτες (ελάχιστο κόστος)
4. Email marketing (δωρεάν)
5. Αποστολή αλληλογραφίας σε στοχευμένο κοινό (ελάχιστο κόστος)
6. Article marketing (δωρεάν)
7. Διαφήμιση σε συγκεκριμένα portals και sites (ελάχιστο κόστος)
8. Διαφήμιση με Google Ads (Εξαρτάται. Συνήθως χαμηλό κόστος)
9. Διαφήμιση στο Facebook και στο LinkedIn (ελάχιστο κόστος)
10. Καταχώρηση σε συγκεκριμένα περιοδικά (υψηλότερο κόστος)
11. Fax marketing (δωρεάν)
12. SMS marketing (ελάχιστο κόστος)
13. Καταχώριση σε εφημερίδες (χαμηλό κόστος)
14. SEO (Search Engine Optimazation) (χαμηλό κόστος)
15. Ραδιοφωνικά spot (υψηλό κόστος)
16. Τηλεοπτικά spot (υψηλό κόστος)
17. Μοίρασμα διαφημιστικών ή ενημερωτικών φυλλαδίων (χαμηλό κόστος)
18. Συνεργασία με άλλους επαγγελματίες για ανταλλαγή πελατολογίου (δωρεάν)
19. Συμμετοχή σε deal sites (ελάχιστο κόστος)
20. Affiliate marketing (ελάχιστο κόστος)
21. Συμμετοχή σας σε συγκεκριμένες ομιλίες ή εκδηλώσεις (δωρεάν)
22. Mobile marketing (υψηλό κόστος, ακόμη…)
23. Προώθηση της εταιρείας σας μέσω ενός blog (δωρεάν)
24. Αξιοποιήστε το Slideshare (δωρεάν)
25. Διοργανώστε ένα δωρεάν σεμινάριο ή webinar (χαμηλό κόστος)
26. Κάντε networking (ελάχιστο κόστος, πολλές φορές δωρεάν)
27. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα συστάσεων (ελάχιστο κόστος)
28. Κάντε κάποιες δωρεές προϊόντων ή υπηρεσιών σας και ενημερώστε τον κόσμο για αυτό (κόστος ανάλογα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.)

Ο σκοπός της λίστας αυτής είναι να σας δώσει μια ξεκάθαρη εικόνα για τα εργαλεία που έχετε στη διάθεσή σας. Υπάρχουν πολλά άλλα και αρκετά εξειδικευμένα ανάλογα με την αγορά όπου δραστηριοποιείστε. Όπως διαπιστώνετε όμως, τα παραπάνω είναι αρκετά. Είναι εκεί και σας περιμένουν να τα αξιοποιήσετε. Αν δεν το κάνετε, οι πιθανότητες το φετινό καλοκαίρι να είναι καλύτερο από τα προηγούμενα, σίγουρα θα είναι λίγες.

Αν περιμένετε από εξωτερικούς παράγοντες – κράτος, Ευρωπαϊκή Ένωση κλπ.- να βοηθήσουν ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις της δικής σας επιχείρησης, δυστυχώς, είναι αβέβαιο ότι θα συμβεί. Οι συγκεκριμένοι είναι ελάχιστοι αν όχι ανύπαρκτοι στη χώρα που ζούμε και δραστηριοποιούμαστε. Οι εποχές έχουν αλλάξει και σήμερα περισσότερο από ποτέ δεν πρέπει να υπολογίζουμε σε αυτούς για την επιβίωση και την ανάπτυξη της επιχείρησής μας.

Ολοκληρώνοντας τη συμβουλή μας θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε κάτι τελευταίο αλλά σίγουρα βασικό για το marketing. Οποιαδήποτε τακτική marketing κι αν ακολουθήσετε, μην παραβείτε τον κανόνα που ισχύει στο χώρο αυτό. Για να είναι αποτελεσματική μια ενέργεια marketing, οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή, πρέπει να υπάρχει συνέχεια και συχνότητα. Δοκιμάστε κάποιες από αυτές και δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται ακόμη και αυτή τη «δύσκολη» καλοκαιρινή περίοδο.

Μη χάνετε άλλο χρόνο. Δεν είστε σίγουροι από που θα πρέπει να ξεκινήσετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας; Κάντε σήμερα το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας πούμε!

    Πώς μπορεί να βοηθήσει εσάς και την επιχείρησή σας το Business Coaching;
    Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

    Tig Constructions – Βασίλης Καρβουνιάρης

    Στο συμβουλευτικό πρόγραμμα με τον Θοδωρή Κακαλέτρη έμαθα πολλά. Έμαθα πώς λειτουργεί μια επιχείρηση κι έβαλα στόχους που δεν θα έβαζα από μόνος...

    Amalthium Studio – Ζελέσκου Ειρήνη

    Οι συμβουλεύσεις με τον Θοδωρή Κακαλέτρη με βοήθησαν να μάθω τα επιμέρους κομμάτια του επιχειρείν και πλέον πιστεύω ότι μπορώ να οργανώσω τη δική...

    Β.Φ

    Αγαπητή Γιάννα,  Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την πολύτιμη βοήθεια που μου έχεις προσφέρει τα τελευταία χρόνια μέσα από τη...

    Κοντογούρη Ευανθία

    Είχα ατομική συνεδρία με την κυρία Γιάννα Παπαδάκη. Έχει έναν μοναδικό τρόπο να εξηγεί και να σε βοηθά να αντιληφθείς πού έγκειται η λύση στα...

    Γ.Μ.

    Το σεμινάριο με τον Θοδωρή Κακαλέτρη ήταν άκρως εποικοδομητικό. Με βοήθησε στο να γνωρίσω τον τρόπο που θα αντιμετωπίζω πλέον τις καταστάσεις γύρω...