Marketing
Γιατί το email marketing δεν έχει την ανταπόκριση που θα θέλατε;
Σίγουρα το e-mail marketing αποτελεί ένα πολύ σημαντικό όπλο για κάθε επιχειρηματία. Αξιοποιώντας το σωστά, οδηγεί σε υψηλότερες πωλήσεις, χτίζει σταθερές σχέσεις με τους πελάτες του και δημιουργεί τις κατάλληλες βάσεις για να ανοίξει νέες αγορές είτε εδώ είτε στο...
Τι πρέπει να ελέγξετε πριν αλλάξετε την ιστοσελίδα σας;
Όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες έχουν πλέον αντιληφθεί πόσο σημαντικό ρόλο παίζει το internet στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Συνειδητοποιημένοι για αυτήν την πραγματικότητα, δημιουργούν μια εταιρική ιστοσελίδα και κάνουν marketing για να την προωθήσουν....
Η επιχείρησή σας δεν είναι ίδια με του ανταγωνιστή σας. Γιατί να είναι η ιστοσελίδα σας;
Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, όταν έρχεται η στιγμή να δημιουργήσουν μια ιστοσελίδα ή να ξανασχεδιάσουν και να βελτιώσουν την ήδη υπάρχουσα, φτιάχνουν τη νέα, παρόμοια με αυτή του ανταγωνιστή τους. Είναι πιο εύκολο. Υπονομεύουν, έτσι, το μέλλον της δικής τους...
8 συμβουλές για αποτελεσματικά κείμενα στην ιστοσελίδα σας
Η συμβουλή που ακολουθεί έχει γραφτεί από την Κλειώ Χοντζοπούλου, senior copywriter σε μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες και πολύτιμη συνεργάτιδα της Business Coaching Lab. Της αρέσει να γράφει στο προσωπικό της blog και να βοηθάει τους επιχειρηματίες να εκφράσουν τη...
Τι σημαίνει το marketing “δε δουλεύει”;
Ως σύμβουλοι επιχειρήσεων, η βασική μας προτεραιότητα είναι να βοηθήσουμε τον επιχειρηματία να αυξήσει τις πωλήσεις του. Όταν αναλαμβάνουμε μια μικρή επιχείρηση, μια από τις πρώτες ερωτήσεις που θέτουμε στον ιδιοκτήτη της είναι σχετικά με την αποτελεσματικότητα των...
Τι κάνει ένας κειμενογράφος (copywriter);
Είστε ικανοποιημένοι από τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας; Εκτός από την καλαίσθητη ιστοσελίδα της επιχείρησής σας και τις συστηματικές ενέργειες internet marketing που κάνετε, δεν θα πρέπει να παραβλέψετε το γεγονός ότι το περιεχόμενο και το κείμενό της πρέπει να...
Τι είναι το internet marketing;
Η επιχείρησή σας στο διαδίκτυο είναι η ιστοσελίδα σας. Όπως επιδιώκετε η εικόνα της επιχείρησής σας να είναι ελκυστική και εφαρμόζοντας συγκεκριμένες τεχνικές marketing να φέρνει πελάτες σε αυτήν για να αγοράσουν τα προϊόντα σας, το ίδιο αποτελεσματικά θα πρέπει να...
2 θεμελειώδεις προϋποθέσεις για αποτελεσματική διαφήμιση
Αναμφισβήτητα η καλύτερη και πιο έγκυρη διαφήμιση της επιχείρησής σας είναι η διάδοση από στόμα σε στόμα (word of mouth). Οι πελάτες σας "πουλάνε" τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, απλά διαδίδοντας σε γνωστούς, φίλους, κτλ. πόσο ικανοποιημένοι είναι, προτρέποντάς τους...
Με ποιο κριτήριο σας διαφοροποιούν οι πελάτες σας από τον ανταγωνισμό;
Δεχόμαστε καθημερινά ένα καταιγισμό από προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών. Τις συναντάμε μπροστά μας στα περιοδικά, στις εφημερίδες, στο διαδίκτυο, στα email που λαμβάνουμε, στα social media που συμμετέχουμε και στα υπόλοιπα κανάλια προώθησης και μάρκετινγκ των...
Έχει “μαρκίζα” το LinkedIn;
Το άρθρο αυτό γράφτηκε από την Έθελ Αγγελάτου. Η Έθελ Αγγελάτου, δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος και Εισηγήτρια LinkedIn, αναδεικνύοντας το personal & corporate branding των χρηστών της πλατφόρμας. Παράλληλα, απασχολείται ως Σύμβουλος HR & Αναζήτησης Εργασίας,...
Στοιχεία επικοινωνίας
Ζαλοκώστα 8, T.K. 10671, Αθήνα
(+30) 210 3005623
(+30) 693 7992370
info businesscoachinglab.gr
www.businesscoachinglab.gr