Γιατί δεν αγοράζουν οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας;

Νοέ 20, 2016 | Πωλήσεις, Συμβουλές

Ο καθένας μπορεί να ανοίξει μια επιχείρηση στο διαδίκτυο και να ξεκινήσει να πουλάει προϊόντα ή υπηρεσίες. Κι αυτό δίχως να έχει τα λειτουργικά κόστη της δικής σας επιχείρησης που με πολύ κόπο και θυσίες καταφέρατε να κρατήσετε μέχρι σήμερα ζωντανή. Όμως τι γίνεται αύριο;

Είναι γεγονός ότι όποιος επιχειρηματίας δεν γνωρίζει σήμερα τον τρόπο για να προωθήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του με συγκεκριμένες τεχνικές internet marketing, θα συναντήσει τρομερές δυσκολίες να προσεγγίσει νέους πελάτες και να πουλήσει.

Όμως, θεωρείτε ότι αν έχετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και γνωρίζετε καλά πώς να εφαρμόζετε τις τεχνικές online marketing (social media marketing, internet marketing, email marketing κ.λπ.) είναι αρκετό για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας;

Οι ανταγωνιστές σας έχουν παρόμοια προϊόντα ή υπηρεσίες, συχνά εξίσου καλές με τις δικές σας και κάποιες φορές σε χαμηλότερη τιμή. Αυτό μπορεί να δυσκολέψει τον επισκέπτη της ιστοσελίδας σας να αγοράσει. Συμφωνείτε;

Πώς γίνεται λοιπόν και κάποιες επιχειρήσεις ενώ πουλάνε ακριβότερα, καταφέρνουν να αυξάνουν τις πωλήσεις τους στο internet; Πού έχουν εστιάσει αυτές οι εταιρείες; Τι φροντίζουν να «πουλάνε» πρώτα στον πελάτη που τελικά θα τον οδηγήσει στην πραγματοποίηση της αγοράς;

Φυσικά και η τιμή είναι ένας σημαντικός παράγοντας για να πουλήσετε. Όμως δεν είναι ο μόνος. Αυτό ισχύει στο διαδίκτυο ακόμη περισσότερο. Το κυνήγι της χαμηλότερης τιμής είναι δρόμος χωρίς επιστροφή. Από τη στιγμή που θα τον περπατήσετε είναι σχεδόν αδύνατο να γυρίσετε πίσω το χρόνο και να ξαναπουλήσετε όπως παλιά.

Ποια λοιπόν είναι η λύση; Τι χρειάζεται να προωθήσετε πρώτα για να έρθουν οι πωλήσεις που θέλετε;

Αλλάξτε τον τρόπο που πουλάτε τα προϊόντα σας στο internet. Ξεκινήστε να πουλάτε καλύτερα την εταιρεία σας και θα δείτε πόσο πιο εύκολα στη συνέχεια θα πουλάτε τα προϊόντα σας.

Ακόμη κι αν έχετε την χαμηλότερη τιμή, αν δεν έχει ο επισκέπτης εμπιστοσύνη στην επιχείρησή σας και στην ιστοσελίδα σας δεν θα αγοράσει. Μην ρίχνετε το βάρος σας μόνο στην προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών στο site σας.

Αλλά, προωθώντας αυτά, επιδιώξτε να πουλήσετε εξίσου αποτελεσματικά και:

  1. εσάς
  2. την εταιρεία σας
  3. τον τρόπο που μπορείτε να τους βοηθήσετε να λύσουν τα προβλήματά τους
  4. εμπιστοσύνη
  5. γνώση
  6. εμπειρία
  7. οφέλη
  8. ασφάλεια
  9. αξιοπιστία
  10. φροντίδα και ενδιαφέρον

Το πόσο αποτελεσματικά καταφέρνει η ιστοσελίδα σας να σηματοδοτήσει και το τέλος της έρευνάς τους για αυτό που θέλουν να αγοράσουν καθορίζεται από τους παραπάνω παράγοντες κι όχι όπως πολλοί επιχειρηματίες πιστεύουν μόνο από αυτό που πουλάνε ή την τιμή του. Σίγουρα αυτοί οι παράγοντες ισχύουν αλλά όχι τόσο όσο αντιλαμβάνονται μερικοί.

Θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας; Πουλήστε πρώτα πιο αποτελεσματικά και στοχευμένα την εταιρεία σας. Όσο πιο καλά το κάνετε τόσο πιο εύκολα θα τις αυξήσετε.

Καλή επιτυχία!

 


    Πώς θα αυξήσετε τις πωλήσεις από την ιστοσελίδα σας;

    Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

    Tig Constructions – Βασίλης Καρβουνιάρης

    Στο συμβουλευτικό πρόγραμμα με τον Θοδωρή Κακαλέτρη έμαθα πολλά. Έμαθα πώς λειτουργεί μια επιχείρηση κι έβαλα στόχους που δεν θα έβαζα από μόνος...

    Amalthium Studio – Ζελέσκου Ειρήνη

    Οι συμβουλεύσεις με τον Θοδωρή Κακαλέτρη με βοήθησαν να μάθω τα επιμέρους κομμάτια του επιχειρείν και πλέον πιστεύω ότι μπορώ να οργανώσω τη δική...

    Β.Φ

    Αγαπητή Γιάννα,  Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την πολύτιμη βοήθεια που μου έχεις προσφέρει τα τελευταία χρόνια μέσα από τη...

    Κοντογούρη Ευανθία

    Είχα ατομική συνεδρία με την κυρία Γιάννα Παπαδάκη. Έχει έναν μοναδικό τρόπο να εξηγεί και να σε βοηθά να αντιληφθείς πού έγκειται η λύση στα...

    Γ.Μ.

    Το σεμινάριο με τον Θοδωρή Κακαλέτρη ήταν άκρως εποικοδομητικό. Με βοήθησε στο να γνωρίσω τον τρόπο που θα αντιμετωπίζω πλέον τις καταστάσεις γύρω...