Τι είναι πιο σημαντικό για σας στην πώληση; Το προϊόν ή ο πελάτης σας;

Μάι 3, 2017 | Πωλήσεις, Συμβουλές

Πριν απαντήσετε, σκεφτείτε μια στιγμή το εξής: Όταν κάνετε μια πώληση, πόση ώρα μιλάτε στον πελάτη για το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε και πόση ώρα αφιερώνετε για τον πελάτη σας; Απαντήστε την ερώτηση αυτή και θα καταλάβετε ποιο είναι τελικά αυτό που αντιλαμβάνεται ο πελάτης ότι σας ενδιαφέρει περισσότερο.

Μπείτε στα παπούτσια του. Τι νομίζετε ότι θα σκεφτεί αν μιλάτε στο μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας πώλησης για την εταιρεία σας, τα προϊόντα σας ή τις καταπληκτικές σας υπηρεσίες, για τα διάφορα χαρακτηριστικά τους και για το πόσο ξεχωριστά είναι από τον ανταγωνισμό; Δεν λέμε ότι τα παραπάνω δεν αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν μια απόφαση αγοράς.

Όμως, από την άλλη πλευρά, τι πιστεύετε ότι θα σκεφτεί αν μιλάτε τον περισσότερο χρόνο για εκείνον και για αυτά που τον απασχολούν, θέτοντας του ερωτήσεις για να αντιληφθείτε πλήρως

  • τι είναι σημαντικό για αυτόν,
  • τι χρειάζεται πραγματικά και γιατί,
  • τι θα ήθελε να πετύχει αγοράζοντας το προϊόν ή την υπηρεσία αυτή
  • πόσο σημαντικό είναι για αυτόν να το αποκτήσει και γιατί,
  • τι είναι αυτό που θα τον κάνει να νιώσει καλά και γιατί.

Σας έχει τύχει σε πωλήσεις του παρελθόντος να έχετε μιλήσει περισσότερο για τον υποψήφιο πελάτη σας, δείχνοντας πραγματικό ενδιαφέρον για αυτόν και να μην ασχοληθείτε παρά μόνο ελάχιστο χρόνο για αυτό που πουλάτε; Και στο τέλος, να αγοράσει από σας και να είναι πολύ χαρούμενος με αυτή την απόφαση;

Δεν πουλάτε προϊόντα ή υπηρεσίες. Σωστά διαβάσατε. Βοηθάτε τους πελάτες να πάρουν τη σωστή απόφαση. Ο καθένας τους, όπως γνωρίζετε, αγοράζει για τους δικούς τους λόγους. Σε αυτό πρέπει να εστιάσετε όταν μιλάτε, ρωτάτε και ασχολείστε με έναν υποψήφιο πελάτη. Αν δεν κατανοήσει πολύ καλά, ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για αυτόν, τις ανάγκες του, τις λύσεις που ψάχνει και όχι για να κάνετε μια ακόμη πώληση, οι πιθανότητες να αγοράσει από σας μειώνονται δραματικά.

Κάποιοι ισχυρίζονται ότι το μοναδικό κριτήριο για να αγοράσει είναι η τιμή. Όμως, βλέπετε τριγύρω σας ότι δεν αγοράζει όλος ο κόσμος με μοναδικό κριτήριο την τιμή. Πώς μπορείτε να ξεπεράσετε αυτό το «εμπόδιο»; Ασχοληθείτε περισσότερο με τον άνθρωπο που έχετε απέναντί σας. Δείξτε του με τη στάση σας, την επικοινωνία σας και την προσοχή σας ότι εκείνος είναι πιο σημαντικός από το να κάνετε εσείς μια ακόμη πώληση.

Εξάλλου αν δεν τον κερδίσετε και δεν εμπιστευθεί ότι σας ενδιαφέρει περισσότερο αυτός από το προϊόν ή η υπηρεσία σας πώς θα κερδίσετε την πώληση;

Μάθετε σήμερα πώς μπορείτε να αυξήσετε δυναμικά τις πωλήσεις σας. Συμπληρώστε το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας πούμε σε ποιους τομείς της επιχείρησής σας πρέπει να επικεντρώσετε τη προσοχή σας και τις ενέργειές σας για να το πετύχετε.


    Θέλετε να μάθετε κι άλλους τρόπους για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας;

    Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

    Tig Constructions – Βασίλης Καρβουνιάρης

    Στο συμβουλευτικό πρόγραμμα με τον Θοδωρή Κακαλέτρη έμαθα πολλά. Έμαθα πώς λειτουργεί μια επιχείρηση κι έβαλα στόχους που δεν θα έβαζα από μόνος...

    Amalthium Studio – Ζελέσκου Ειρήνη

    Οι συμβουλεύσεις με τον Θοδωρή Κακαλέτρη με βοήθησαν να μάθω τα επιμέρους κομμάτια του επιχειρείν και πλέον πιστεύω ότι μπορώ να οργανώσω τη δική...

    Β.Φ

    Αγαπητή Γιάννα,  Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την πολύτιμη βοήθεια που μου έχεις προσφέρει τα τελευταία χρόνια μέσα από τη...

    Κοντογούρη Ευανθία

    Είχα ατομική συνεδρία με την κυρία Γιάννα Παπαδάκη. Έχει έναν μοναδικό τρόπο να εξηγεί και να σε βοηθά να αντιληφθείς πού έγκειται η λύση στα...

    Γ.Μ.

    Το σεμινάριο με τον Θοδωρή Κακαλέτρη ήταν άκρως εποικοδομητικό. Με βοήθησε στο να γνωρίσω τον τρόπο που θα αντιμετωπίζω πλέον τις καταστάσεις γύρω...