Το internet και η χρήση του. Δοκίμασε πριν το απορρίψεις!
Το τελευταίο διάστημα συναντάμε πολλούς επιχειρηματίες που μας λένε ότι η προώθηση των προϊόντων τους καθώς και των υπηρεσιών τους μέσω του internet δεν θα ωφελούσε όσο οι παραδοσιακοί τρόποι. Έχουν όμως καταλάβει πραγματικά, τις δυνατότητες του και πως αυτό μπορεί να τους βοηθήσει ουσιαστικά στην εύρεση πελατών, στην αύξηση της ποιοτικής επικοινωνίας με τους υπάρχοντες πελάτες τους και στην αύξηση των πωλήσεων τους;
Είτε μια επιχείρηση δραστηριοποιείται στο λιανεμπόριο είτε στο χονδρεμπόριο, άσχετα από πόσα χρόνια μπορεί να μετράει στον χώρο, αυτό που θα έπρεπε να την ενδιαφέρει είναι η προβολή της με κάθε διαθέσιμο τρόπο και μέσο. Ένα από αυτά τα μέσα είναι το internet και πιο συγκεκριμένα με τις νέες εφαρμογές του internet marketing.
Θα πρέπει ο επιχειρηματίας να προβάλλει συνεχώς την επιχείρησή του μέσω των διαφορετικών εργαλείων του internet και των πολύ πετυχημένων εφαρμογών του ώστε ο τελικός καταναλωτής να συναντά αυτόν και την επιχείρησή του συνεχώς μπροστά του!
Έτσι, εντυπώνεται στον μελλοντικό πελάτη η επιχείρηση αυτή ώστε όταν χρειαστεί μια υπηρεσία ή ένα προϊόν αυτού του είδους τότε θα έρθει αυτή η επιχείρησή στο νου του και θα επικοινωνήσει μαζί της.
Υπάρχουν πολλές εφαρμογές και πλατφόρμες που δίνουν την δυνατότητα στον επιχειρηματία να προβάλλει την επιχείρησή του. Δεν παίζει ρόλο, πραγματικά δεν παίζει κανένα ρόλο (παρά μόνο στο μυαλό του επιχειρηματία) το αν η δραστηριότητα που έχει επιλέξει χρησιμοποιεί ήδη αυτά τα κανάλια προβολής και προώθησης. Υπάρχουν παραδοσιακά κάποιες επιχειρήσεις που δεν θέλουν ούτε κατά διάνοια να σκεφτούν την πιθανότητα να προωθήσουν τα προϊόντα τους μέσω του internet. Επιχειρηματίες υποστηρίζουν, δίχως καμία περαιτέρω σκέψη και αποκλείοντας εντελώς την πιθανότητα να χρησιμοποιήσουν το internet για να βρουν πελάτες, ότι το μέσο αυτό και ο τρόπος αυτός επικοινωνίας δεν αρμόζει στη δική τους επιχείρηση. Και αραδιάζουν χίλιους λόγους δικαιολογώντας αυτήν τους την επιλογή. “Οι πελάτες μου δεν χρησιμοποιούν το internet, οι πελάτες μου δεν έχουν καν email, οι πελάτες μου θέλουν να μιλάμε στο τηλέφωνο, αυτός ο τρόπος επικοινωνίας και προώθησης είναι για εταιρείες που πουλάνε άλλα προϊόντα κτλ.”.
Το ερώτημα που τίθεται εδώ είναι αν όντως έχουν δοκιμάσει και εφαρμόσει ΣΩΣΤΑ αυτόν τον τρόπο! Επίσης, αν έχουν δώσει σε αυτόν τον νέο κατ’ αυτούς τρόπο επικοινωνίας και προώθησης τον απαιτούμενο χρόνο να ωριμάσει ώστε να φέρει κάποια αποτελέσματα. Σε καμιά μα καμιά περίπτωση δεν το έχουν κάνει. Κι αν το έχουν προσπαθήσει, σίγουρα δεν το έχουν εφαρμόσει σωστά.
Καλύτερα να δοκιμάζει κανείς και να παρατηρεί αν λειτουργεί κάτι, παρά να υποστηρίζει ότι δεν λειτουργεί βασιζόμενος όχι σε άμεση παρατήρηση αλλά σε άλλες πηγές όπως η οικογένεια, άλλοι επιχειρηματίες, φίλοι κτλ.
Με αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας όχι μόνο θα μειώσετε τα κόστη σας σε διαφήμιση και προβολή αλλά θα καταφέρετε να έχετε καλύτερη, πιο ποιοτική και περισσότερη επικοινωνία με τον κόσμο και μάλιστα με τους ανθρώπους που σας ενδιαφέρει να έχετε.
Δοκιμάστε και εσείς τον τρόπο αυτό. Δεν χρειάζεται να ανακαλύψετε ξανά τον τροχό. Είναι ήδη δοκιμασμένος και πετυχημένος. Το αν θα ξεκινήσετε και εσείς να τον εφαρμόζετε ή όχι μπορεί να είναι καθοριστικής σημασίας για το πόσο καλά θα πάει η επιχείρησή σας ιδιαίτερα τώρα που είναι μια περίοδος κρίσης και χρειάζονται γρήγορες αποφάσεις και η λήψη πιο αποτελεσματικών μέτρων αντιμετώπισής της.
Συμπληρώστε το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας σήμερα και μάθετε πως μπορείτε να εφαρμόσετε πετυχημένες τεχνικές internet marketing στη δική σας επιχείρηση.
Στοιχεία επικοινωνίας
Ζαλοκώστα 8, T.K. 10671, Αθήνα
(+30) 210 3005623
(+30) 693 7992370
info businesscoachinglab.gr
www.businesscoachinglab.gr