Από πού θα πάρετε ιδέες για να δημιουργήσετε περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας;
Έχουμε τονίσει αρκετές φορές σε προηγούμενες συμβουλές πως μια από τις πιο σημαντικές παραμέτρους για να έχει η ιστοσελίδα σας μια ολοκληρωμένη παρουσία αποτελεί η δημιουργία περιεχομένου σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Με αυτό τον τρόπο κάνετε τον επισκέπτη της να παραμένει εκεί αρκετή ώρα διαβάζοντας κάτι ενδιαφέρον ή χρήσιμο αλλά και να επιστρέφει σε αυτή ξανά και ξανά όπως ακριβώς κάνει ένας τακτικός και πιστός πελάτης στην επιχείρησή σας.
Κάποιες φορές όμως, η δημιουργία περιεχομένου καταλήγει να γίνεται μια πολύ δύσκολη υπόθεση. Ιδιαίτερα, όταν απουσιάζει η έμπνευση. Γι’ αυτό και εμείς, στην προσπάθειά σας για συνεχή βελτίωση της ιστοσελίδας σας, σας παραθέτουμε 24 μέρη (στο διαδίκτυο και εκτός αυτού), από όπου θα πάρετε ιδέες και έμπνευση για δημιουργία νέου περιεχομένου. Έτσι, την επόμενη φορά που θα καθίσετε μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή σας, δεν θα ταλαιπωρηθείτε και θα είστε καλύτερα προετοιμασμένοι για να ξεδιπλώσετε τις συγγραφικές σας ικανότητες.
- Ψάχνοντας στο internet σε διάφορες ιστοσελίδες του εξωτερικού. Επειδή και άλλοι έχουν καλές ιδέες, όχι μόνο εμείς!
- Τwitter. Παρακολουθήστε τα tweets που κάνουν άλλοι επαγγελματίες του χώρου σας που ακολουθείτε. Σίγουρα υπάρχουν κάποιοι και για το δικό σας χώρο.
- Aναρτήσεις του δικτύου σας στο LinkedIn. Τι αναρτούν; Ποια είναι τα θέματα που έχουν τα περισσότερα σχόλια;
- LinkedIn answers. Εκεί θα βρείτε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που θέτει το δίκτυό σας.
- Ιστοσελίδες όπου γράφονται σχόλια και εντυπώσεις πελατών (reviews sites).
- Σε ειδησεογραφικά portals. Ποια είναι τα θέματα που είναι πιο επίκαιρα και απασχολούν τον κόσμο περισσότερο αυτή την περίοδο; Και ποια από αυτά ενδιαφέρουν το δικό σας αγοραστικό κοινό;
- Blogs ή εφημερίδες για όλους όσους προτιμούν ακόμη να ενημερώνονται με τον «παραδοσιακό» τρόπο.
- Οι πελάτες σας. Πόσα ξέρετε για αυτούς τελικά; Από τις πιο βασικές πηγές έμπνευσης. Η επικοινωνία μαζί τους για να δείτε τι κάνουν ή ένα follow up μπορούν να σας δώσουν εξαιρετικές ιδέες για νέο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας. Είτε όταν σας λένε ένα πρόβλημά τους, την εμπειρία τους με το προϊόν ή την υπηρεσία σας ή ακόμη και μια σκέψη τους για κάτι που θα έπρεπε να βελτιώσετε.
- Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πώλησης με έναν υποψήφιο πελάτη. Κατά τη διάρκεια των ερωτήσεών σας για να εντοπίσετε τις ανάγκες του και τις επιθυμίες του, θα σας πει πράγματα που εσείς θα αξιοποιήσετε για να προσεγγίσετε και άλλους.
- Όταν μιλάτε με το προσωπικό σας. Όχι μόνο με τους πωλητές σας αλλά και με τους υπόλοιπους. Ο καθένας τους μπορεί να σας πει κάτι που εσείς ίσως δεν θα ήσασταν σε θέση να σκεφτείτε ή ακόμη να το προσέξετε.
- Οι συνεργάτες σας και οι προμηθευτές σας. Δραστηριοποιούνται στην ίδια κοινωνία, έχουν παρόμοιες ανησυχίες με τις δικές σας και φυσικά συζητώντας μαζί τους πολύ συχνά θα καταλήξετε στο επόμενο θέμα για το site σας.
- Στο Facebook, παρακολουθώντας τι αναρτούν κάποιοι φίλοι σας ή εταιρείες που σας αρέσουν. Τι θέματα ανεβάζουν, αν έχουν μεγάλη ανταπόκριση, πόσοι και τι σχολίασαν και πόσοι το προώθησαν και σε άλλους.
- Το Pinterest το οποίο έχει γίνει πολύ δημοφιλές, και θα γίνει ακόμη περισσότερο, όπως, επίσης και bookmarking sites όπως το stumbleupon, κ.λπ., όπου δηλώνοντας τα θέματα που σας ενδιαφέρουν, στην συνέχεια σας παρουσιάζουν αρκετά sites με αντίστοιχο περιεχόμενο με αυτό που ψάχνετε.
- Βιβλία που διαβάζετε. Ναι, όσο κι αν ο χρόνος σας είναι περιορισμένος, είναι βασικό να μαθαίνετε νέα πράγματα. Ευτυχώς όχι για εξετάσεις αλλά για εσάς!
- Σεμινάρια και ημερίδες. Εκτός από αυτά που θα μάθετε εκεί, θα μιλήσετε και με διάφορους άλλους συμμετέχοντες που αυτό συνεπάγεται νέες ιδέες για την ιστοσελίδα σας.
- Συνομιλίες με άλλους επαγγελματίες εκτός διαδικτύου. Έχετε σκεφτεί καθημερινά με πόσους επιχειρηματίες συναναστρέφεστε; Σίγουρα όχι όλοι αλλά κάποιοι από αυτούς θα έχουν να σας πουν κάτι ενδιαφέρον.
- Forums.
- Από τους ανταγωνιστές. Ποιος δεν έχει ρίξει ματιές σε sites ανταγωνιστών του για να δει τι κάνουν και τι γράφουν;
- Κλαδικά έντυπα.
- Google Alerts. Ειδοποιήσεις και ενημερώσεις στο email σας για θέματα που σας απασχολούν.
- Ενημερωτικά email που λαμβάνετε.
- Έρευνες που κάνετε στους πελάτες σας. Είτε μέσω διαδικτύου είτε τηλεφωνικώς.
- YouTube. Το ξέρετε ότι είναι η δεύτερη μηχανή αναζήτησης μετά την Google; Αναζητήστε εκεί το θέμα που σας ενδιαφέρει και θα πάρετε πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες.
- Φίλοι και συγγενείς. Όσοι από αυτούς εργάζονται ή είναι ιδιοκτήτες επιχείρησης, μπορεί να σας πουν κάτι το οποίο να μην είχατε σκεφτεί στο παρελθόν. Και το καλό εδώ είναι ότι έχετε τη δυνατότητα να μιλήσετε μαζί τους πιο ανοιχτά.
Δεν χρειάζεται να περιοριστείτε μόνο στα παραπάνω. Όπως πολύ καλά ξέρετε, η έμπνευση κάποιες φορές μας επισκέπτεται στα πιο απίθανα μέρη. Φροντίστε λοιπόν να έχετε πάντα μαζί σας κάτι για να σημειώσετε την καταπληκτική σας ιδέα. Μια τελευταία φιλική συμβουλή. Κάντε το αμέσως. Δυστυχώς, τις περισσότερες φορές οι ιδέες έρχονται και φεύγουν αστραπιαία οπότε αν δεν τις καταγράψετε εκείνη την στιγμή, πολύ πιθανώς να τις ξεχάσετε. Και ξέρετε…συνήθως μετά αργούν να ξανάρθουν και ίσως, πάνε στον ανταγωνιστή σας!
Καλή σας επιτυχία!
Στοιχεία επικοινωνίας
Ζαλοκώστα 8, T.K. 10671, Αθήνα
(+30) 210 3005623
(+30) 693 7992370
info businesscoachinglab.gr
www.businesscoachinglab.gr