Πώς δε θα σας ξεχάσουν οι πελάτες σας στις διακοπές;

Αυγ 5, 2016 | Πωλήσεις, Συμβουλές

Ο Αύγουστος έχει μπει για τα καλά. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, από τους πελάτες σας έχουν κλείσει τις επιχειρήσεις τους και έχουν φύγει διακοπές. Οι πωλήσεις σας μπορεί να έχουν μειωθεί, όμως, με ένα σωστό πλάνο ενεργειών marketing αυτόν το μήνα, μπορείτε να καταφέρετε να ξεκινήσετε το Σεπτέμβριο δυναμικά και να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας που απολαμβάνουν τον ήλιο και τη θάλασσα σε κάποια παραλία.

Αν για την επιχείρησή σας, ο μήνας Αύγουστος σημαίνει χαμηλές πωλήσεις, μπορείτε να τον αξιοποιήσετε κάνοντας κάποια βήματα για να σταματήσετε την πτώση, να κλείσετε πωλήσεις (ναι, μπορεί να συμβεί κι αυτό αυτή την περίοδο) και να βγείτε περισσότεροι κερδισμένοι τους μήνες που ακολουθούν. Τι χρειάζεται για να το πετύχετε; Σωστό και εντατικό marketing, στοχευμένες επικοινωνίες με τα κατάλληλα μέσα. Μην ξεχνάτε ότι οι περισσότεροι από αυτούς είναι χρήστες του διαδικτύου και κάτοχοι smartphones. Ένας λόγος παραπάνω για να ξεκινήσετε άμεσα, καθώς, θα σας δουν και θα σας διαβάσουν μέσω των κινητών τους στις καλύτερες στιγμές. Αυτές που είναι πιο ανέμελοι, λιγότερο οχυρωμένοι με αντιρρήσεις και με λιγότερες σκέψεις και προβληματισμούς ή παρεμβολές και, βεβαίως, σε καλύτερη διάθεση.

Ο πρώτος κανόνας είναι ότι δεν σταματάτε την επικοινωνία επειδή είναι περίοδος διακοπών. Η επιχείρησή σας πρέπει να συνεχίσει να στέλνει newsletters. Μπορεί να μην υπάρχουν νέα, όμως μπορείτε να τους στείλετε ένα πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο άρθρο. Και για όσους από σας είναι περισσότερο επιθετικοί, φυσικά και μπορείτε να στείλετε και μια καλοκαιρινή προσφορά. Φροντίστε η ιστοσελίδα σας να είναι φιλική προς τα κινητά τηλέφωνα ώστε όταν την επισκεφθούν να μπορούν πολύ εύκολα να πλοηγηθούν.

Κανόνας δεύτερος. Αυτήν την περίοδο οι πελάτες σας είναι πιο χαλαροί. Στείλτε τους επικοινωνίες που έχουν περισσότερο εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Στείλτε τους μηνύματα που θα τους διασκεδάσουν και θα δουν μια άλλη πτυχή της επιχείρησής σας. Το έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενες συμβουλές, μην φοβάστε να τσαλακώσετε την εικόνα σας στο αγοραστικό σας κοινό. Όχι μόνο θα τους αρέσετε περισσότερο αλλά παρουσιάζοντας ένα πιο ανθρώπινο πρόσωπο να είστε σίγουροι ότι θα σας εμπιστευθούν ακόμη πιο πολύ και θα έρθουν πιο κοντά σας. Πάρτε παράδειγμα από τον εαυτό σας. Δεν θα ανοίγατε πιο εύκολα ένα email που θα είχε ένα ενδιαφέρον άρθρο για την δουλειά σας ή τρόπους για να αντιμετωπίσετε μια κατάσταση που σας προβληματίζει από ότι ένα με μια προσφορά; Στην πρώτη περίπτωση τους δίνετε κάτι, στη δεύτερη…τους ζητάτε να δώσουν αυτοί.

Κανόνας τρίτος. Φροντίστε να αξιοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο έχετε στη διάθεσή σας. Κάποιοι αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στο LinkedIn. Κάποιοι άλλοι στο facebook, στο Pinterest, στο Twitter ή προτιμούν να διαβάζουν blogs για να ενημερώνονται. Βεβαίως υπάρχουν και αυτοί που προτιμούν το τηλέφωνο, τα SMS και ελάχιστοι, αυτοί που εξακολουθούν να επιλέγουν το φαξ. Το δικό σας πελατολόγιο ποιο μέσο χρησιμοποιεί για να λαμβάνει επικοινωνίες; Αν δεν το γνωρίζετε, καταλαβαίνετε ότι μπορεί να κάνετε marketing, να έχετε το σωστό μήνυμα, στο σωστό χρόνο και να το στέλνετε με την κατάλληλη συχνότητα αλλά με το λάθος μέσο επικοινωνίας. Διασφαλίστε ότι ο τρόπος που χρησιμοποιείτε είναι αυτός που αρμόζει για κάθε κατηγορία του αγοραστικού σας κοινού. Δεν υπάρχει πρόβλημα αν το λαμβάνει με δύο ή περισσότερους τρόπους. Το πρόβλημα είναι να μην το λαμβάνει καθόλου…

Αξιοποιήστε έτσι τις καλοκαιρινές διακοπές προς όφελός σας. Με ένα κατάλληλο πλάνο marketing μπορείτε να είστε σε θέση να δημιουργήσετε έναν πολύ δυνατό σε πωλήσεις Σεπτέμβριο. Και οι διακοπές μπορούν να αναβληθούν για μια μεταγενέστερη περίοδο. Η επιβίωση της επιχείρησής σας είναι σίγουρα πιο σημαντική από κάποιες σύντομες διακοπές. Εξάλλου, η τεχνολογία σας παρέχει την δυνατότητα να προγραμματίσετε τα newsletter σας, τις αναρτήσεις σας στο εταιρικό σας blog, τις δημοσιεύσεις σας στo facebook κ.λπ. Δοκιμάστε το και δεν θα χάσετε.

Καλή σας επιτυχία!

Θέλετε να μάθετε πως μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή τη περίοδο για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας; Κάντε το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας πούμε δίχως χρέωση κάποιους έξυπνους τρόπους για να το πετύχετε.


    Θέλετε να μάθετε και άλλες τεχνικές για να βελτιώσετε τις πωλήσεις σας αυτή την περίοδο;

    Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

    Tig Constructions – Βασίλης Καρβουνιάρης

    Στο συμβουλευτικό πρόγραμμα με τον Θοδωρή Κακαλέτρη έμαθα πολλά. Έμαθα πώς λειτουργεί μια επιχείρηση κι έβαλα στόχους που δεν θα έβαζα από μόνος...

    Amalthium Studio – Ζελέσκου Ειρήνη

    Οι συμβουλεύσεις με τον Θοδωρή Κακαλέτρη με βοήθησαν να μάθω τα επιμέρους κομμάτια του επιχειρείν και πλέον πιστεύω ότι μπορώ να οργανώσω τη δική...

    Β.Φ

    Αγαπητή Γιάννα,  Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την πολύτιμη βοήθεια που μου έχεις προσφέρει τα τελευταία χρόνια μέσα από τη...

    Κοντογούρη Ευανθία

    Είχα ατομική συνεδρία με την κυρία Γιάννα Παπαδάκη. Έχει έναν μοναδικό τρόπο να εξηγεί και να σε βοηθά να αντιληφθείς πού έγκειται η λύση στα...

    Γ.Μ.

    Το σεμινάριο με τον Θοδωρή Κακαλέτρη ήταν άκρως εποικοδομητικό. Με βοήθησε στο να γνωρίσω τον τρόπο που θα αντιμετωπίζω πλέον τις καταστάσεις γύρω...