Το Facebook και η επιχείρησή σας

Αυγ 2, 2015 | Marketing, Συμβουλές

Tο Facebook όπως το twitter και το LinkedIn αποτελεί ένα εργαλείο social media, μέσω του οποίου ο επιχειρηματίας μπορεί να επικοινωνεί και να αλληλεπιδρά άμεσα με τους πελάτες του. Ουσιαστικά ενώνει τους ανθρώπους και τους συνδέει μεταξύ τους. Έχει περίπου 750 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους η εταιρεία σας πρέπει να δημιουργήσει μια επαγγελματική σελίδα σε αυτό και όχι προφίλ όπως πολύ συχνά βλέπουμε να δημιουργούν, λανθασμένα, οι επιχειρηματίες για την εταιρεία τους. Το facebook profile αφορά προσωπική χρήση, ενώ το facebook page χρησιμοποιείται για εταιρικούς σκοπούς. Οι λόγοι αυτοί είναι οι εξής:

  1. Με μια business page στο facebook η επιχείρηση μπορεί να είναι σε επικοινωνία με το πελατολόγιό της (δηλαδή με άτομα ή εταιρείες) που έχουν κάνει like στην σελίδα της και να τους ενημερώνει για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, προσφορές, διαγωνισμούς, events κτλ.
  2. Δημιουργώντας ενδιαφέρον και ελκυστικό περιεχόμενο, χτίζει μια κοινότητα γύρω από την επωνυμία (brand) της που συνεπάγεται περισσότερη εμπιστοσύνη προς την εταιρεία και τα προϊόντα της.
  3. Δημιουργεί τις προϋποθέσεις για εύρεση νέου πελατολογίου, καθώς εκτός του ότι μπορούν τα άτομα που έχουν κάνει like στην σελίδα να μοιραστούν ή να προωθήσουν το περιεχόμενο της στους φίλους τους, κι εκείνοι με την σειρά τους σε άλλους, δίνεται η δυνατότητα μέσω διαφημίσεων στο facebook να προβληθεί η εταιρεία στα συγκεκριμένα target group που την ενδιαφέρουν.

Και σε αυτό το εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης, όπως και το twitter ή το LinkedIn, δεν θα πρέπει να κάνει το λάθος ο επιχειρηματίας να προσπαθεί να πουλήσει τα προϊόντα ή της υπηρεσίες του. Θα πρέπει να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να αυξήσει την εμπιστοσύνη του κόσμου και να προσελκύσει το ενδιαφέρον του. Μετά, αφού κερδίσει την αποδοχή του, να τον δρομολογήσει να ενεργήσει συγκεκριμένα. Δηλαδή, είτε να του στείλει το email του για περαιτέρω ενημέρωση είτε να τον οδηγήσει σε μια συγκεκριμένη landing page όπου θα υπάρχει μια προσφορά. Ο σκοπός λοιπόν είναι να τον προσελκύσει στην ιστοσελίδα της επιχείρησης.

Αξίζει να αναφερθεί εδώ ότι το facebook παρέχει στον χρήστη του πάρα πολλές εφαρμογές με τις οποίες ο επιχειρηματίας μπορεί να προσελκύσει τους υποψήφιους πελάτες του με ευρηματικούς τρόπους «καλλιεργώντας» τους καλύτερα με σκοπό να τους μετατρέψει σε ενεργούς πελάτες. Τέλος, στο ερώτημα αν μια εταιρεία θα έπρεπε να δημιουργήσει facebook page ενώ δεν έχει κατασκευάσει ακόμη εταιρική ιστοσελίδα, η απάντηση είναι “ναι”, γιατί φτιάχνοντας σωστά μια σελίδα στο facebook αποκτά μια πύλη στο internet κάνοντας έτσι αισθητή την παρουσία της. Στην συνέχεια, η facebook page θα ενισχύσει την ιστοσελίδα της.

Αυξήστε τους πελάτες στην επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας σωστά το facebook. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας πούμε τον τρόπο!

    Πώς μπορεί να βοηθήσει εσάς και την επιχείρησή σας το Business Coaching;
    Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

    Tig Constructions – Βασίλης Καρβουνιάρης

    Στο συμβουλευτικό πρόγραμμα με τον Θοδωρή Κακαλέτρη έμαθα πολλά. Έμαθα πώς λειτουργεί μια επιχείρηση κι έβαλα στόχους που δεν θα έβαζα από μόνος...

    Amalthium Studio – Ζελέσκου Ειρήνη

    Οι συμβουλεύσεις με τον Θοδωρή Κακαλέτρη με βοήθησαν να μάθω τα επιμέρους κομμάτια του επιχειρείν και πλέον πιστεύω ότι μπορώ να οργανώσω τη δική...

    Β.Φ

    Αγαπητή Γιάννα,  Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την πολύτιμη βοήθεια που μου έχεις προσφέρει τα τελευταία χρόνια μέσα από τη...

    Κοντογούρη Ευανθία

    Είχα ατομική συνεδρία με την κυρία Γιάννα Παπαδάκη. Έχει έναν μοναδικό τρόπο να εξηγεί και να σε βοηθά να αντιληφθείς πού έγκειται η λύση στα...

    Γ.Μ.

    Το σεμινάριο με τον Θοδωρή Κακαλέτρη ήταν άκρως εποικοδομητικό. Με βοήθησε στο να γνωρίσω τον τρόπο που θα αντιμετωπίζω πλέον τις καταστάσεις γύρω...