Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την οικονομική κατάσταση της επιχείρησής σας;
Οικονομική κρίση, προβλήματα στην ταμειακή ρευστότητα της επιχείρησης, χαμηλές πωλήσεις κτλ. Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα και καθημερινά έρχεστε αντιμέτωποι με αυτά προσπαθώντας να διοικείτε την επιχείρησή σας αποτελεσματικά. Υπάρχουν όμως κάποιες κινήσεις που μπορείτε να κάνετε οι οποίες αν τις ακολουθείτε και τις ενδυναμώνετε θα καταφέρετε να βελτιώσετε την οικονομική κατάσταση της επιχείρησής σας.
Καταρχήν, συγκεντρώστε στοιχεία και μετρήσεις για να αποκτήσετε μια ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με την πηγή των εσόδων σας, με την απόδοση των πωλητών σας, με τον αριθμό των συναντήσεων των πωλητών κάθε μήνα με την βάση του πελατολογίου σας και τα χαρακτηριστικά τους. Επίσης, δείτε ποιοι είναι οι καλύτεροι πελάτες σας και ποιοι είναι αυτοί που σας δημιουργούν προβλήματα πάρα τις προσπάθειες που κάνετε για να τους κρατάτε ικανοποιημένους. Δείτε ποιες ήταν οι πετυχημένες ενέργειες του παρελθόντος και ξαναβάλτε τις σε εφαρμογή.
Είτε κρατάτε αρχεία γραπτά για τα δεδομένα αυτά είτε χρησιμοποιείτε ένα πρόγραμμα CRM, θα είστε σε θέση να συλλέξετε αυτά τα στοιχεία και να μπορείτε να αξιοποιήσετε τα δεδομένα αυτά. Τι πουλάτε περισσότερο, σε ποιές προσφορές ανταποκρίνονται περισσότερο οι πελάτες σας κτλ. Θα πρέπει να ξεκινήσετε κάποιες προωθητικές ενέργειες με στόχο να αυξήσετε τον αριθμό των ενδιαφερόμενων πελατών για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, όπως επίσης να αξιοποιήσετε καλύτερα τους υφιστάμενους πελάτες σας.
Επενδύστε στην οικοδόμηση καλύτερων σχέσεων με τους πελάτες σας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό καθώς ο καθοριστικός παράγοντας για το αν θα αγοράσει κάποιος από εσάς είναι το αν σας εμπιστεύεται ή όχι. Αντί λοιπόν να προσπαθείτε να αυξήσετε το μερίδιο σας στην αγορά, επικεντρώστε όλες σας τις ενέργειες για να προσελκύσετε καλούς υποψήφιους πελάτες. Υπάρχουν πολλά εργαλεία και τεχνικές marketing για να το καταφέρετε αυτό που δεν κοστίζουν πολλά χρήματα.
Σε αυτό που θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη σημασία είναι στο να δημιουργήσετε καλές σχέσεις με το πελατολόγιό σας και να κάνετε ό,τι χρειάζεται για να την διατηρήσετε. Αυτό είναι το πρώτο σας μέλημα. Στην συνέχεια μπορείτε να πουλήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας πολύ πιο εύκολα στους ανθρώπους που σας εμπιστεύονται, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες προσφορές, αποκλειστικές και ξεχωριστές προτάσεις ή ακόμη και ειδικές προσφορές για συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών, πιθανές αναβαθμίσεις σε προϊόντα που πουλάτε κτλ.
Δημιουργήστε ένα loyalty club από πελάτες που δεν θα αμφιβάλλουν καθόλου και ποτέ δεν θα προτιμήσουν μια άλλη επιχείρηση για να κάνουν τις αγορές τους. Μπορείτε να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα σε πελάτες που έχουν αγοράσει από εσάς και έχουν μείνει ευχαριστημένοι. Τέλος, μπορείτε να πουλήσετε πιο φθηνά κάποια επιλεγμένα προϊόντα σε αυτούς εξαιτίας του γεγονότος ότι είναι ήδη πελάτες σας. Μπορείτε επίσης να τους πουλήσετε διαφορετικά προϊόντα ή υπηρεσίες από αυτά που συνήθως πουλάτε.
Είναι πολύ βασικό να διορθώσετε τις πιθανές χαμηλής ποιότητας υπηρεσίες ή προϊόντα που είχατε πουλήσει στο παρελθόν. Θέλετε οι πελάτες σας να είναι ευχαριστημένοι από σας και το προϊόν σας. Αν έχετε πουλήσει κάτι που δεν είναι ό,τι θα ανέμενε ο πελάτης σας κοιτάξτε να το διορθώσετε βρίσκοντας κάποιες οικονομικές λύσεις, ανάλογα με την περίπτωση, και χειριστείτε το. Ποτέ μην αφήνετε δυσαρεστημένους πελάτες στην αγορά. Αυτό δημιουργεί ένα μεγάλο εμπόδιο στην εξάπλωση της επιχείρησής σας.
Πάνω από όλα, να έχετε κατά νου ότι οι προωθητικές ενέργειες δεν θα πρέπει να σταματούν ΠΟΤΕ και για κανένα λόγο. Θα πρέπει να συνεχίζετε να προσελκύετε όλο και περισσότερους πελάτες. Μόνο τότε θα νιώθετε περισσότερο ασφαλείς και βέβαιοι για το μέλλον της επιχείρησης σας και κατ’ επέκταση το δικό σας.
Βελτιώστε την οικονομική κατάσταση της επιχείρησής σας. Ξεκινήστε συμπληρώνοντας το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής και εντοπίστε ποιες λειτουργίες της εμποδίζουν την ανάπτυξή της.
Στοιχεία επικοινωνίας
Ζαλοκώστα 8, T.K. 10671, Αθήνα
(+30) 210 3005623
(+30) 693 7992370
info businesscoachinglab.gr
www.businesscoachinglab.gr